Welkom Jever

Started by Vliegvissers.nl Team, July 19, 2015, 15:35:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Jever welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Jever

Hi,

Ik lees hier al een tijdje mee en vond het tijd om me maar eens te registreren zodat ik mee kan doen op dit forum  ;) Ik kom uit regio Rotterdam en heb ongeveer twintig jaar geleden voor het eerst een vliegenhengel vast gehouden. Deze hengel van m'n vader heb ik vakkundig vermoord met behulp van de schuurdeur, waarna ik er direct zelf maar een heb aangeschaft. Na lange tussenpozen waarin vrijwel helemaal niet gevist werd ben ik ongeveer drie jaar terug weer begonnen en de laatste twee jaar ben ik redelijk fanatiek bezig. Ik ben geen vliegvis "purist" maar merk wel dat m'n spinhengels de laatste tijd steeds vaker thuis blijven terwijl de groene hengelkoker en het lijnmandje steeds weer in de auto liggen als ik ga vissen.

Momenteel ben ik nog weight class-challenged en heb ik alleen een #6 die ik voornamelijk gebruik voor de baars, fint, en op het OVM. Een zwaardere hengel bedoeld voor snoek, zeebaars, bij harde wind, en wie weet ooit zeeforel staat in de planning!


Raymond

Welkom, veel plezier hier op het forum...
::wtf::

FSCHAMP

 ::welkom:: Jever en nog veel leesplezier hier op het forum.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>