Welkom snoekie

Started by Vliegvissers.nl Team, August 02, 2014, 17:30:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo snoekie welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


snoekie

#1
Hallo allemaal
Al jaren snoek en snoekbaars visser met de baitcaster en/of spinner hengel. Op vakanties meestal in frankrijk op forel met de spinnerhengel.Ben een begin zestiger, die nog een paar jaartjes moet werken.
Maar in mijn beleving is er maar 1 manier om dat goed te doen, met een vlieghengel, hoop dat ik nu niet vele tegen mij krijg haha.
ben dus een beginner en zoek nu naar de juiste materialen voor een bepaald budget maar ook naar kennis en verstand van zaken vandaar dat ik graag gebruik maak van al jullie ervaring. Dit is een heerlijk forum met veel adviezen en ervaringen.
woon in purmerend een prachtig polder gebied waar ik ook graag met de vlieghengel op voorn zou willen vissen. Op weg dus naar een nieuwe passie. Hoop nog vele adviezen van jullie te mogen krijgen over materialen, werpcursussen, vliegvis tripjes etc. En wie weet ook nog zelf vliegjes gaan maken.
hartelijke groet,
Wil Thiel


Scaramouche

Hoi Wil, Welkom. Rond Purmerend is er in ieder geval plek genoeg om het hart op te halen met de vlieghengel. Het Twiske is dan bijvoorbeeld een heel mooi plekkie.

In Purmerend zit ook een vrij actieve vliegvisclub, Olle Bulder is daar lid en dat is een hele goeie binder.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

merijn1982

Welkom! Goede keuze om te gaan vliegvissen. De leukste manier van vissen!!
Tight lines!!

Arie de Vries

Moi Wil, van harte welkom hier,
Groet, Arie

Erwin

Welkom Wil, ik denk dat je hier je hart kunt ophalen vwb het vliegvissen. Er is kennis genoeg en men is graag bereid om te helpen en om advies te geven.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Beertje

Welkom Wil, veel plezier op dit forum.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.