Welkom Ballo

Started by Vliegvissers.nl Team, August 10, 2014, 19:53:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Ballo welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Ballo

Hallo allemaal,

Mijn naam is Martin en ik kom uit Rijssen. Al vanaf kinds af aan gevist met de vaste stok en werphengel en me hier aardig wijs in gemaakt. Met name het vissen met de penhengel vind ik de laatste jaren mooi om te doen. Ook vind ik het mooi om te experimenteren met nieuwe technieken. Al die jaren heb ik de vlieghengel wel voorbij zien komen, maar nooit geen interesse in gehad. Ik dacht dat die lat alleen maar geschikt zou zijn op de buitenlandse forel riviertjes of de forellenvijvers. Maar schijnbaar zijn er ook op de Nederlandse wateren genoeg mogelijkheden om met een vliegenlat te vissen. Ik wil dus ook met het begin beginnen; een beginners set aanschaffen en in de buurt kijken of er wat te vangen valt. Ik loop al een aantal weken het forum te lezen en ik dacht dat het nu wel eens tijd zou worden om me aan te melden. Ik hoop hier veel informatie te krijgen en ook het nodige te kunnen delen!

Visgroeten,

Martin Bakker

Beertje

Welkom Martin. de gewenste informatie zul je ongetwijfeld kunnen vinden op dit forum en anders kun je er om vragen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Scaramouche

Welkom Martin,

Brand maar los met je vragen, en bereid je maar voor op een hardnekkige verslaving als je eenmaal aan de gang bent.  :D
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ballo

Dank jullie wel.

Nog mensen uit de regio Twente hier op het forum?

Arie de Vries

Martin van harte welkom hier
Groet, Arie