Welkom Jim

Started by Vliegvissers.nl Team, February 17, 2014, 09:50:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Jim welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Jim

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik me even voorstellen.
Mijn naam is Jimmy van der Veen, woonachtig in Zuidwolde.
Geboren op 20-06-1977, en dus al weer 36 jaar oud.
Ik vis al sinds mijn 5-6e jaar, en ben eigenlijk roofvisser in hart en nieren.
Vlieg/streamervissen heeft al wel altijd mijn aandacht getrokken, jaren terug heb ik tijdens een vakantie in de Ardennen, een aantal opeenvolgende dagen les gehad, en had e.e.a. al aardig onder de knie.
Echter na deze vakantie is het vliegvissen blijven liggen.
Een aantal weken terug begon het toch weer te kriebelen, en heb ik toch maar een streamerhengel incl reel aangeschaft.
Afgelopen weken heb ik met plezier een aantal uren vliegvissen door gebracht en wil me dus toch iets meer op het vliegvissen gaan richten, en dan met name op het vissen op snoek/roofblei, maar ook de baars en karper wil ik graag gaan belagen.

Tot zover een korte introductie....

merijn1982

Welkom!

Vliegvissen is het mooiste wat er is dus goede keuze!
Tight lines!!

HappyFisherman

Welkom Jimmy, veel plezier hiero!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Welkom Jimmy en veel su6 met het vliegvissen. Je hebt ook voor het juiste forum gekozen, waar je zeker nog wat kan leren.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.