vangsten eemhof

Started by merijn1982, November 18, 2013, 10:53:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pas

Afgelopen zondag op de Ruigenhoek gevist. In twee uurtje 10 vissen gemist en 6 mooie gevangen onder een baitverklikker met een zwart nimfje en als dropper een zwarte buzzer met een leader van 1.5 meter.
::wtf::

Troutbuster

"Petri Heil"


pas

Er wordt toch gevraagd naar tips en vangsten bij eemhof en of ruigenhoek???
::wtf::

Rick

Ja Ja,  ondanks dat de titel anders doet vermoeden is dit inderdaad info waar om gevraagd werd.. ::goodjob::

Ik vraag me steeds af of de Ruigenhoek de moeite waard is om eens te gaan kijken..  Op foto lijkt het me een beetje te "kunstmatig"...

gijsie20

Ik was zaterdag even op de Ruigenhoek. In het eerste uurtje pakte ik er 5, de 2 uurtjes daarna bleef het stil..een enkel aanbeetje nog maar dat was het.
Tsja kunstmatig...wat is er niet kunstmatig aan een gegraven put met daarin forellen? Ik vind daarin de Eemhof en de Ruigenhoek hetzelfde eigenlijk. Misschien dat de Eemhof (grote vijver) iets "natuurlijker"  voor het gevoel aandoet omdat er wat bossages omheen staan enzo.

Gr

Hidde

Topic titel staat alleen eemhof toch?
Voor de ruigenhoek is er een ander topic,
Houd het wel overzichtelijk denk ik..

gijsie20

Nou ehhhh excuus hoor...topic starter vraagt uiteindelijk naar meerdere alternatieven...vandaar de antwoorden ook omtrent andere vijvers zoals aangegeven.

Hidde

No offense taken, maar als ik info over de ruigenhoek zou zoeken zou ik dat niet hier doen  maar in een topic waar de ruigenhoek in vermeld staat.
Nu we het er echter over hebben, aardige mensen en mooie vissen gevangen maar uitzicht op een paar flats stooorde mij toch wel..

gijsie20

Ja ok, wel wat flats op de achtergrond daar heb je gelijk in..vandaar dat ik ook zei dat de eemhof dan wat natuurlijker oogt, en wat rustiger is. Is immers in de middle of nowhere ipv aan de rand van een stad.

Maar anyways, Rick probeer het eens, we horen graag je bevindingen.

Gr

Troutbuster

Quote from: pas on December 10, 2013, 21:39:36
Er wordt toch gevraagd naar tips en vangsten bij eemhof en of ruigenhoek???

Excuses Pas!

Idd, anders dan het topic doet vermoeden, werd er ook naar alternatieven gevraagd!

Nogmaals sorry!

Gr

Jan
"Petri Heil"


merijn1982

Als topicstarter maakt het mij niet uit hoor. Ben allang geweest:-) maar is idd misschien beter voor het overzicht.
Tight lines!!

pas

Quote from: Troutbuster on December 11, 2013, 09:36:32
Excuses Pas!

Idd, anders dan het topic doet vermoeden, werd er ook naar alternatieven gevraagd!

Nogmaals sorry!

Gr

Jan

Oooo waar voor. Er is toch niks aan de hand
::wtf::

Rick

Quote from: gijsie20 on December 11, 2013, 08:23:15
Ja ok, wel wat flats op de achtergrond daar heb je gelijk in..vandaar dat ik ook zei dat de eemhof dan wat natuurlijker oogt, en wat rustiger is. Is immers in de middle of nowhere ipv aan de rand van een stad.

Maar anyways, Rick probeer het eens, we horen graag je bevindingen.

Gr
Ik zal het overwegen... Na een Eemhof overdosis van 6 weekeinden op rij ben ik wel aan wat anders toe..
Ik hoop eigenlijk dat het zondag weer is voor het OVM.
Daar heb ik nog het meest zin in..