Status Ronde bleek

Started by Twan, January 31, 2014, 20:33:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelN

Ook welkom ;)
Maar een kostbaar spelletje dan die DRB, geef mij maar OVM kost niks, verrek..het wordt mooi weer! 8)

Twan

Quote from: MarcelN on March 06, 2015, 18:35:59
Ook welkom ;)
Maar een kostbaar spelletje dan die DRB, geef mij maar OVM kost niks, verrek..het wordt mooi weer! 8)
Marcel hoe vaak ga je dit nog zeggen?  ;D we weten ondertussen wel dat je een afkeer hebt tegen DRB haha

MarcelN

mmmm misschien moet ik er eens heen dan, maar zelfs de Belgen klagen erover dat het 'over the top' is die prijzen.
Maar ik hoor overal klachten hoor, ook over andere putjes, het gaat blijkbaar slecht in die handel...als ze al op marktplaats gaan adverteren ::)

Hidde

Snap je wel hoor marcel , als de vis los zou zijn op ovm zou ik daar naartoe gaan, wil nu echter wel weer eens wat vangen,..en ondanks het mooie weer dit weekend denk ik nog steeds dat de vangstberichten tegen gaan vallen..

Heihorsten was nog duurder maarja..zou ik zo weer naartoe gaan als ze weer open zijn..
Wat kost een dagje pretpark tegenwoordig.. Of een liftpas in winterberg voor een dag..

vliegvisgek

de 1 geeft geld uit aan de putjes de ander wil wel maar vind het te duur wat ook zo is
maar toch vis ik elke week op de putjes soms wel 2x zaterdag en zondag ieder zijn ding toch ::agree::