dagje eemhof

Started by merijn1982, November 30, 2013, 17:24:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Vandaag een dagje op de eemhof wezen vissen. eerst om negen uur ff een bakkie ( thee ) en een klein praatje met jan en dan toch wel snel met veel te veel zin om te vissen naar de vijvers. ik zie eigenlijk dat iedereen op de kleine vijver begint dus doe ik dit ook maar. Het is even zoek zie een volger op me zwarte zonkertje met hothead dus blijf hiermee met vertrn mee vissen. na een aanbeet te missen  is het even later toch raak! nr. 1 :-) blanken gaan we iig niet meer!
angezien eigenlijk niemand echt wat vangt en ik activiteit zie op de grote vijver waag ik de gok en en ga die kant op. ik had al gezien dat er veel vis in de ondieptes tegen de kant lagen dus ik heb de kantjes afgevist. na een uurtje en 1 gevangen vis, twee lossers en wat volgers toch maar weer naar de kleine vijver. Hier werd of met buzzers onder een verklikkertje of  met gericht aanwerpen van stijgwnde/ springende vis gevangen. Ik ben door blijven vissen met me zonker maar dit deed niks meer.. Tja dan begint het grote zoeken. wat wilt wel?? na een vlieg of tien met slechts af en toe een volger had ik 'm gevonden. een mini streamertje met oranje  hot head en oranje staartje van konijn
Tight lines!!

merijn1982

Sorry. hier deel 2.. is btje ladtig vanaf een mobiel..


Lijfje was van zwart iced hare dub. Met deze vlieg de rest van de dag nog lekker gevist. in totaal 6 gevangen. waar ik helemaal tevreden mee ben. op een enkeling na was mijn vangst ongeveer gemiddeld wat er werd gevangen de man. Prima!!

Al meg al een leuke dag! lekker gevangen en gevist!
Tight lines!!

Wittie

Top!! ::goodjob::
Leuk te lezen. Ik wil er binnenkort ook weer eens heen. Ik ben er tot nu toe twee keer geweest maar nog nooit op de grote vijver gegooid.

Christof van den Berge

Leuk om te lezen, wij gaan als alles mee zit volgende week de 8e met een paar man van de vereniging richting de Eemhof.

Ben benieuwd, heb er zelf nog nooit gevist.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

merijn1982

Was er zelf ook lang niet meer geweest. Maar was leuk vissen! niet makkelijk. Dat is juist wel leuk!! Mooie gezonde sterke vissen van een leuk formaat!!
Tight lines!!