Zondag 4 september....

Started by Henry, June 15, 2011, 23:22:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

#50
Gaat gebeuren Herman . En ja het is nog een eind weg. Maar dit twee dagen van te voren regelen is erg kort dag. ;D

Zat net nog op me smarphone en echt fijn typen is dat niet. Zorg ervoor dat je geen herrie in de tent krijgt Herman. Dus de komende paar maanden nog even flink lief zijn :P

A{b}r{a}xa{s}

Voor je het weet is 't september hoor ;)

Henry

Gelukkig hebben we nog een flink aantal mooie weekenden te gaan Bas, om er op uit te gaan eer het 4 September is.

Hilco

Helaas ben ik al die mooie weekeinden op vakantie.

Voordeel is dan wel weer dat ik in de buurt van Veenendaal op vakantie ben , en laat daar nou toevallig ook een vliegvisser wonen. ;D




Dat wordt een fijne vakantie!!!

maurice

waar is Worstje eigenlijk?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Henry

Quote from: Hilco on June 30, 2011, 20:14:00
Helaas ben ik al die mooie weekeinden op vakantie.

Voordeel is dan wel weer dat ik in de buurt van Veenendaal op vakantie ben , en laat daar nou toevallig ook een vliegvisser wonen. ;D




Dat wordt een fijne vakantie!!!

Wat is nu lekkerder Vakantie en vliegvissen en de tijd aan jezelf hebben. Geef je een lekkere tip, Ga eens heel vroeg op pad, rond een uur of 5. Je weet niet wat je mee maakt , de rust de natuur die lekker ongestoord zijn gang gaat. Ok je bent wel half brak als je weer thuis komt maar daar is het vakantie voor.

Alvast veel plezier.

Mr. Tinus

Het lijkt me leuk wat meer vliegvissers te ontmoeten, waar is het ongeveer ? Ivm reistijd e.d
Het kan in het draadje genoemd zijn, maar dan heb ik dat even gemist.

Henry

Hi tinus. Het wordt de eerste Goudse poldervisdag. Gouda/omstreken. Dit is nog even onduidelijk aangezien de veelal dichte begroeing door dikke lagen kroos wat hier in de polder voor kan komen. . deDe exacte locatie zal in het weekend ervoor medelen. Verzamelpunt is wel al bekend vanuit hier vertrekken we gezamenlijk naar vislocatie. Je bent van harte welkom.
schrijf dit vanaf de smartphone en misschien is er een mogelijkheid dat er gecarpoold wordt.

Mr. Tinus

Ach, Gouda Zwolle.... Ti's te doen :-)
Count me in,  en als ik nog iemand ergens op moet pikken ....Tussen Zwolle Amersfoort Utrecht gouda

Henry

leuk stukje om te rijden en vermoed dat er best wel iemand mee wil rijden met je.
Ik zet je er bij .

Useless

@Henry,

Als ik me niet vergis is je foto genomen in Hoenkoop, een kilometer of 4 bij mijn huis vandaan. Zelf ben ik er waarschijnlijk niet op 4 september maar als ik je ergens mee kan helpen in je voorbereiding dan moet je het maar even melden.
Wist overigens niet dat je daar dagvergunningen kon krijgen. Ik wist niet beter of het water was verhuurd aan de 's-Gravenhaagse en de Zuid-Hollandse hengelsportverenigingen.

Sietzezietzevliege

Lijkt mij ook heel leuk maar ook ik zit met vervoer ben pas 16 en tis vanuit nijmegen een takke eind fietsen :P. En ben de enige die vist en me pa is niet zo gek om mij naar goude en terug te rijden ;D.

Mvg
Sietze

Henry

Quote from: Useless on July 20, 2011, 18:13:54
@Henry,

Als ik me niet vergis is je foto genomen in Hoenkoop, een kilometer of 4 bij mijn huis vandaan. Zelf ben ik er waarschijnlijk niet op 4 september maar als ik je ergens mee kan helpen in je voorbereiding dan moet je het maar even melden.
Wist overigens niet dat je daar dagvergunningen kon krijgen. Ik wist niet beter of het water was verhuurd aan de 's-Gravenhaagse en de Zuid-Hollandse hengelsportverenigingen.

Klopt, maar de Goudse VWP werkt samen met de groote haagse en deze geven gewoon een dag vergunning uit .. Moet nog wel even kijken voor de zekerheid . Ennuh je mag mij wel eens een rondje door die polder mee laten lopen met de vliegenlat. Voorbereidingen ja die vallen op zich mee, slechts even een duidelij stuk viswater zien te vinden voor een stel los gezwiepte  vlieg maloten :)
En klopt dat deze is genomen in de Hoenkoopse.

Henry

Quote from: Sietzezietzevliege on July 20, 2011, 18:26:01
Lijkt mij ook heel leuk maar ook ik zit met vervoer ben pas 16 en tis vanuit nijmegen een takke eind fietsen :P. En ben de enige die vist en me pa is niet zo gek om mij naar goude en terug te rijden ;D.

Mvg
Sietze

Nijmegen dat is inderdaad niet naast de deur mijn vriend. Hou het even in de peiling misschien is er iemand die toevallig uit die richting komt.

Henry

Door diverse omstandigheden moet ik het in den beginsel gaan cancellen. Huidige werk situatie is niet om over naar huis te schrijven, welke dus zeer ongewis is. En een ander voor mij leukere  verwelkoming straks, zijn hier de oorzaak van. Welke deze laatste is , vertel ik jullie liever op het moment  welke dan gebeurt is. Nee geen bruiloft.. want trouwen doen we nooit meer na 2 ex heksen te hebben mogen wegwuiven.

De Goude polder visdag wordt op een ander moment wel georganiseerd. Maar door de diverse ontwikkelingen, geef ik liever hier even mijn aandacht aan.

hopende op jullie begrip.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

harry


Herman

Duidelijk. Succes!
We lezen wel weer eens een datumvoorstel.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

A{b}r{a}xa{s}

'k was al een beetje voor-geïnformeerd, en het blijft jammer dat het niet doorgaat natuurlijk, maar wat nu speelt is effe belangrijker Henry :)

christianvt

Succes ermee Henry! We horen het wel!