Zondag 4 september....

Started by Henry, June 15, 2011, 23:22:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry


Dit zou zomaar de polder kunnen worden. ( Foto gemaakt met de samsung galaxy ( sorry maar deze pano is niet helemaal jofel, dit zie je pas bij thuis komst op het grote scherm))

Zondag 4 september zou ik graag uit willen roepen tot de Goudse Polder Visdag ( vanaf nu de GPV ).
Dit alles in navolging van de OV.

Wat is hiervan de bedoeling.
Vooropstaand een gezellige, leuke en misschien een leerzame dag ervan maken, waarbij het vissen op een staat in een van de schitterende polders die de omgeving van Gouda rijk is.
Afhankelijk van het aantal eventuele deelnemers moet het te kiezen polder gebied nog worden gekozen. Maar er zijn zoveel mogelijkheden hier dat dit geen probleem moet zijn.

Dagvergunningen zijn ook te verkrijgen , dat probleem is ook al ondervangen . En kosten zijn dusdanig dat dit een leuke dag kan opleveren.

Wat kan ik je bieden. In ieder geval geen vangst garantie, maar wel een uniek stuk polder wat je kan en mag bevissen.
Uiteraard een lunch, ( beloof nog geen ballen).

Dus lijkt het je leuk . Meld je dan aan !!!!!

Ohja uiterste inschrijf datum voor de GPV is vrijdag 2 September.

*Henry
*Peter ( ovb)
*Pas (ovb)
*Harry (ovb)
*A{b}r{a}xa{s} (ovb)
*Hilco (ovb)
*Gert (ovb)
*Gewo(ovb)
*Fier Boom (ovb)
*Christianvt (ovb)
*Herman(ovb)
*Mr.Tinus (ovb)
*
*
*




In het kader van byzondere omstandigheden is de onder voorbehoud functie van toepassing  voor mensen die zich nu al aanmelden. Er kunnen zich altijd rare dingen voor doen.


peter

Lijkt mij Toppie Henry is weer eens wat anders ,ook een mooi stukkie holland
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Henry

Je bent van Harte welkom Peter, en zo heb ik gelijk de gelegenheid om de mensen achter het forum te leren kennen ;).

Zal een plaatsje reserveren in het openings stukje voor de mensen die mee willen. Uiteraard ( we weten nooit wat er kan gebeuren ) is het voorlopig allemaal onder voorbehoud voor de mensen die nu al intekenen. )

peter

Je zal ze zeker bevallen ,zijn toffe gasten behalve Eentje HaHa........
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

pas

lijkt mij leuk ben er bij
gr pas
::wtf::

Henry

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ga je erbij zetten.

harry

ik weet t nog niet zeker maar zet mij er ook maar vast bij hoor henry
altijd leuk zo'n dagje met gelijkgestemden  :)

peterf

Dan zit ik in Noorwegen.
Goed idee van Henry.

Henry

Quote from: harry on June 16, 2011, 09:34:35
ik weet t nog niet zeker maar zet mij er ook maar vast bij hoor henry
altijd leuk zo'n dagje met gelijkgestemden  :)

Geregeld sorry voor het korte antwoord. Wordt vanavond nog wel even aangepast.

Henry

Quote from: peterf on June 16, 2011, 11:32:29
Dan zit ik in Noorwegen.
Goed idee van Henry.

Jammer. Maar Noorwegen is toch wel erg vervelend om je vakantie te vieren. Veel plezier alvast.

Hilco

 leuk , wil ik graag bij zijn


Gert

Ja, onder voorbehoud (want de vakantieplannen zijn nog niet definitief) wil ik er ook wel bij zijn.
Voor de OV en zo is mijn excuus altijd dat ik het te ver vind, dus nu moet ik wel....

A{b}r{a}xa{s}

Mij mag je er ook bij zetten Henry, ik laat deze kans als het even kan niet aan mijn neus voorbij gaan.

Henry

De OP is wederom aangepast.
Met dank aan de nieuwe aanmeldingen  ;D.
Het enige waar op te hopen is dat het weer dan een beetje mee gaat zitten. Maar mijn Glazen bol zegt het gaat goed komen. Zolang iedereen zijn beste humeur meeneemt  ;D

Hilco

Quote from: Henry on June 16, 2011, 17:04:26
. Zolang iedereen zijn beste humeur meeneemt  ;D

en een regenjas  ;)

Henry

Hmzz regenjas...moet hier nog op het lijstje gezet worden ;) thnx for the tip

Gewo

Henry zet mij er ook maar bij. Hoor wel of ik er terreinbanden op moet zetten ;)

Henry

Gaan we doen. en terrein banden , normaal gesproken niet nodig, maar dit is meer aan hoe de rest van de zomer zich gaat ontwikkelen. Als we dit weer nog een goede twee maanden aan gaan houden dan ben ik bangd at het eerder een kleine yellow submarine moet gaan worden.

Hilco

10 minuten lopen zei je toch?


Henry

Ja dat is het stukje polder waar ik normaliter sta te klungelen en net doe alsof ik heel wat kan als er een verbaasd gezicht langs huppelt. Maar er zijn even verderop nog veel meer mooie stukken polder die vanuit deze vergunning bevist mogen worden. In de weekenden , mits het weer een beetje toe laat ( lees niet al teveel wind) wil ik nu dus andere stukken gaan ontdekken en kontakten leggen met de diverse  landbouwers, om te kijken of zij er problemen mee hebben als er ineens een grotere groep over hun veld hobbelen op hun weide gebied.We moeten deze heren natuurlijk wel te vriend houden, en zal zeker eens kijken of ik een boerke kan vinden die kleine stiertjes kweekt en die los wil laten op dat stukje wei, dat wordt dus vliegvis rodeo nieuwe sport vollop in ontwikkeling.

Fier Boom

He Henry!

Zet mij ook maar op het lijstje!

Bedankt voor de persoonlijke uitnodiging 8)



Henry

Graag gedaan Fier, en je staat er bij.

A{b}r{a}xa{s}

9 deelnemers al inmiddels...dat wordt weer een gezellig groepje ;)

Henry

Daar ga ik wel vanuit dat het gezellig wordt ... 8)

Hilco

doen we nog iets van een bijdrage? voor bijv. vergunningen en/of versnaperingen?

(dit geld natuurlijk ook met terugwerkende kracht voor Weerwolf m.b.t. de tour de OV III)