Winston Pure

Started by JEVDE, December 16, 2020, 19:53:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JEVDE

Ben me aan het oriƫnteren op een nieuwe hengel. Tweedehands ook prima, maar de Winstons komen niet dagelijk voorbij. Overweeg de Winston Pure. Een 8ft #4. Uiteraard al alles gelezen wat er over te vinden is online, maar vroeg me af of er hier toevallig iemand is die er ervaring mee heeft. Iemand trouwens een idee of je ergens in NL bij een winkelier terecht kan (Corona daargelaten) voor Winston? Ik zie op de website van Flysupply dat ze dit model niet hebben (op het moment?). Zou er toch graag eens mee werpen om te kijken of het wat voor me is.

John

Kwam deze tegen bij een hengelsportzaak in Duitsland waar ik wel eens (digitaal) shop.

https://www.adh-fishing.com/fly-rods/single-handed/winston-pure-single-handed-fly-rod

Is wel een stukje rijden voor als je wilt proberen. ;)

Groet,

john

JEVDE

Dank, was 'm ook tegengekomen. De Pure is ook gewoon nog 'in de collectie.' Alleen in NL zijn Winston hengels wat lastig te vinden soms. Duitsland iets te ver om even heen te rijden om te proberen. Zeker buiten het forelseizoen ;-) Ondertussen van Flysupply begrepen dat ze er begin volgend jaar weer zijn. Heb geen haast, maar was wel benieuwd naar eventuele ervaringen van mensen hier.