TMC haken stuk goedkoper?

Started by JEVDE, April 04, 2020, 09:53:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JEVDE

Gisteren TMC haken besteld per 100 bij een niet nader te noemen (web)winkelier. Misschien betaal ik altijd teveel, want ik kom ik er net achter dat bij een mij onbekende webwinkel dezelfde haken per 100 -minder dan de helft- kosten. Dus niet circa 23 euro, maar circa 10 euro (afhankelijk van welk type haak). Dus voor wie TMC haken gebruikt en goedkoper wil inkopen, ik vond ze hier: https://www.papillonflyfishingproducts.nl/c-688147/tmc-haken/ Heb geen binding met die winkel. Kende ze niet. Zal het laten weten of ze goed binnenkomen zonder problemen.

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

bij

Dat gaat komen. Heb daar al eens besteld.

JEVDE

@bij dank voor de feedback! Fijn om te horen

JB

Heb mijn bestelling afgelopen dinsdag binnen gekregen 😃👍🏻
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

JEVDE

Ik mijn bestelling ook netjes ontvangen. Toch mooie prijs!

pierre

Zouden JB en JEVDE de hele voorraad opgekocht hebben?  ;)
Nog waarschijnlijker is deze webwinkelier op de vingers getikt door een 3e partij.

Herman

Had ik ook mooi geluk!
Na de tip ook een bestelling gedaan en netjes thuisgekregen.
Zal de partij nu wel op zijn...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

JB

Quote from: pierre on April 30, 2020, 09:37:54
Zouden JB en JEVDE de hele voorraad opgekocht hebben?  ;)
Nog waarschijnlijker is deze webwinkelier op de vingers getikt door een 3e partij.
s


Wie weet hahahahahahah, volgens mij had ik maar 4 modellen in 5 maten. ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)