Wild Reutum

Started by HappyFisherman, August 04, 2011, 11:52:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Gefeliciteerd Bram en jammer dat je me voor was....  ;)

Denk ik eens een bijzondere vangst te hebben, staat er al iemand met zo'n zwabber op de foto....

Ben vandaag met Johan Put naar Reutum gereden, niet zo vroeg als jullie tegen 13 uur waren we er... De "put" ziet er mooi en verzorgd uit maar het is nog goed te zien dat het allemaal nieuw is.... Mooie putten met mooie vis, dat wel en een erg mooi restaurant erbij... Denk dat het een heel mooi plekje wordt...

Bijzondere vis zit er ook zeker op... In de vijver achter ons vingen ze zich helemaal scheel aan de steur, karper en forel... Volgens mij lag daar wel een paar vrachtwagens in... Ben benieuwd of de vis ook over langere tijd zo gezond en bijterig blijft....

Johan heeft vandaag 4 Baarzen gevangen en een aantal gemist... toch een andere aanbeet die dingen...





Gelukkig ging ik niet helemaal met lege handen naar huis... Ik ben meestal niet zo gelukkig op putten en ook deze keer miste ik een aantal aanbeten, maar deze niet...



Na een robbertje vechten kon ik de slijmbal landen (vind ze behoorlijk plakkerig...  ;) )



Dik over de 50 cm...


Al met al een leuke middag en heerlijk weer... Zeker de moeite waard om weer een keer naar toe te gaan....


Sieger

HappyFisherman

Dan hebben we elkaar echt net gemist... Jullie ook alles van de bodem geharkt? Wat ik merkte vanmorgen was dat je vooral NIET moet aanslaan en in hetzelfde ritme door moet strippen/achten. De vis hangt vanzelf wel een x. De eerste van mij had de vlieg zelfs achterin de bek!

Oh ja, mooi he zo'n beest HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

voor jou ook een nieuwe vis op 't lijstje Sieger, gefeliciteerd ! :)

Sieger

Quote from: HappyFisherman on August 05, 2011, 20:30:39
Dan hebben we elkaar echt net gemist... Jullie ook alles van de bodem geharkt? Wat ik merkte vanmorgen was dat je vooral NIET moet aanslaan en in hetzelfde ritme door moet strippen/achten. De vis hangt vanzelf wel een x. De eerste van mij had de vlieg zelfs achterin de bek!

Oh ja, mooi he zo'n beest HAHA!

Inderdaad alles heel diep... ik denk dat ik iedere keer niet diep genoeg zat en te kort heb laten afzinken.... Johan had meer geduld... Wel mooie felle aanbeten...


Sieger

Youri

wat woon ik toch in een spannend dorp he.

maurice

Mooie vissen heren.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Quote from: Youri on August 05, 2011, 21:20:24
wat woon ik toch in een spannend dorp he.

Ja mooi man.... wel luxe ook... zelfs straten zonder postcode enzo...  ;)


Sieger

Bert J.

Keer wat anders! Mooie vissen heren!
Die baarzen zijn wel gaaf, ondanks scherpe stekels en kieuwdeksels. ;D
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

A{b}r{a}xa{s}

Ik werd er (door Frank) op gewezen dat de baarzen geen 'striped bass' zijn, maar wipers.
Ik weet er zelf te weinig van, maar wilde jullie deze info niet onthouden. :)

Marcelk

#34

Stripers zien er wat gestrekter uit, erg fijne vis om te vangen.
Op flyfever staan een aantal leuke verslagen over een paar gasten
die momenteel in de VS verblijven en op Stripers vissen.



Striper

Die white bass ken ik (helaas) persoonlijk niet, schijnt een zoetwater
vis te zijn.
Erg leuk dat je tegenwoordig in Reutum op die Wipers kunt gaan
vissen.



hendri

zo dat zijn mooie vissen!! nooit geweten dat je meerval ook op een streamertje kon vangen.
lijk me best leuk om eens een keer te doen, en de afstand is vanaf hier ook goed te doen.

HappyFisherman

Morgenvroeg gaat brammetje proberen zo'n steur te vangen :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Had gistermorgen geen tijd om die kant op te gaan om ook even te kijken.
Ging 's middags even kijken in Steenderen. Voor de zekerheid de hengel in de auto.
Kom ik de kantine binnen, staat Forelletje daaro. Tja, dan wordt t dus vissen!
Helaas slimme vis..... wel aantikken en af en toe wat happen, maar in de twee uur dat ik gevist heb niets weten te landen...
Wel ff gezellie daaro.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

wij gaan morgen laat in de middag even kijken en vissen.

Johan, Sieger en Bram welke vlieg hebben jullie gebruikt??
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

#39
Het water is vrij troebel Maurice... Johan en ik hebben allebei op een wit streamertje gevangen .... Niet te grote haak en witte marabou met dumbeleyes...

Veel plezier...

Ze lagen gisteren trouwens behoorlijk in het midden van de vijver... Was behoorlijk druk geweest e dan zoeken ze toch de rust op...


Sieger

HappyFisherman

Lange leader (meter of 4), 18/00 tippet en een geel marabou streamertje op #10. Vooral op de bodem beet gehad. misschien ben ik er morgen nog wel 'smiddags :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ErickW

Mooie vangsten heren en leuke verslagen, het wordt er nog druk te lezen aan de reacties van de medeforummers.

dartmayor

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

Sieger



Sieger

dartmayor

Zoiets wil je ook niet op een #5 hebben.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

HappyFisherman

Vanmorgen weer geweest. Goed gevangen, maar geen steur... Wel een dikkere meerval!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Volgens mij ben jij vanmorgen (om welke reden dan ook) Niet gaan vissen. Dan vang je dus ook niet wat :) uurtjes maken maatje...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

't is een slecht excuus, 'k weet het.... grmbl... maar tegen dat ik wakker genoeg was, was het niet droog meer maar plenste het water hier naar beneden ....

vliegvisgek

wow dat ziet er zeker mooi uit zeker deze week een keer naar toe nu ik nog vakantie heb mooie foto,s en vis hoor mannen