Anorexic poxy buzzer

Started by henkverhaar, October 09, 2015, 15:07:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

henkverhaar

En hier mijn 2e step by step ruisvoornvlieg, de anorexic poxy buzzer. Ik heb alleen een bloedhekel aan het binden met epoxy, dus de coating is gewoon nagellak. Enjoy.

https://youtu.be/RLu2Bs7owsY

Arie de Vries

Mooie film weer, voor mij als oudere kijker mogen de teksten wel iets langer in beeld
Groet, Arie

HappyFisherman

Prachtig gedaan hoor! Ik weet niet wat Arie onder ouder verstaat, maar ik kon het einde van de regel ook niet halen... Muziekje wat minder gescheiden of zelfs zelfde deuntje over gehele filmpje en een achtergrondje (overhemd) van neutrale/egale kleur en het kan zo www...

Dank voor je moeite Henk, keep up the good works!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

wh82

Mooi ding! Ik heb een paar van zulke dingen in Olive, ook goed?

Heb nog geen vliegbindspullen dus zelf binden gaat (voorlopig? hoe lang kan ik de verleiding weerstaan..) niet.

henkverhaar

Quote from: wh82 on October 09, 2015, 22:02:20
Mooi ding! Ik heb een paar van zulke dingen in Olive, ook goed?
Ja, echte muggenlarven heb je ook in allerlei kleuren - heb ik me laten vertellen ;-)

Gerrit59

Opnieuw een mooi filmpje Henk.
De snelheid van de tekst mag wat mij betreft ook een tandje lager.

Gerrit

henkverhaar

Quote from: Gerrit59 on October 12, 2015, 19:20:04De snelheid van de tekst mag wat mij betreft ook een tandje lager.

Helemaal mee eens. In het eerste filmpje had ik de duur van de tekstjes ingekort om de lengte van de video en de muziek (ongeveer) gelijk te krijgen. In het eerste filmpje waren de tekstjes zelf ook wat korter. Ik had in het tweede filmpje dezelfde tekstduur gekozen maar al gezien dat dat voor deze tekstjes te kort was; en omdat ik hier drie losse tracks heb gebruikt ook minder relevant was. Ik zal het filmpje binnenkort opnieuw editen met langere tekstduren.

henkverhaar

Allemaal helemaal waar. Maar deze filmpjes waren bedoeld als Q&D step by steps om een paar eenvoudige, en succesvolle ruisvoornvliegen te presenteren, en een filmpje opnemen is vaak sneller en handiger dan (goeie) foto's maken, en laat, zelfs met deze beperkte videokwaliteit, beter zien hoe een vlieg gebonden wordt. En de getoonde patronen zijn eenvoudig genoeg dat zelfs een video van de complete sequentie niet te lang duurt om het helemaal te laten zien.

Als ik betere filmpjes wil gaan maken - wat op zich een optie zou zijn, moet er ook een betere camera komen dan de huidige EGO action cam ;)