Voorjaarsvoorntips

Started by Gerrit72, March 09, 2014, 19:36:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

edjuhhh

Trouwens mocht je eens achter de baars aan gaan Gerrit, ga dan bij die plek van de mossels in de buurt werpen. Baars mag graag over bodems met mossels.
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Gerrit72


Laat het nou toevallig een stek zijn waar ik tijdens het snoekstreameren veel baars volgers kreeg. Vorige week was ik er met Wouter zijn super visjes, maar je raad het al; geen baars te zien  :(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

bij

mooi om te zien dat je dochter later ook mee gaat om te vissen. Mij is het niet gelukt. Wij hebben er vijf dus je kunt best trots zijn dat het jou wel lukt. Mooie foto's trouwens.


Gerrit72



5 dochters  :o goedemorgen! Zelf heb ik er 3 (en er m'n handen vol aan). M'n oudste dochters gingen mee, maar nu ze tieners zijn is de lol eraf (nu make-up, mode en interesse voor het andere geslacht). Ik prijs me inderdaad gelukkig dat m'n jongste nu wel meewil en m'n zoon af en toe ook. Je hobby delen met je kinderen geeft het vissen een extra dimensie, maar ze moeten wel willen inderdaad. Bedankt voor je reactie  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcelN

Ach Gerrit, zolang je niet in het westen woont is er geen angst voor de dochters toch :-X alah snackbarrrr hihi
Ik heb 1 zoontje van 10 en die vist mij er regelmatig uit >:( on the fly.

bij

even iets recht zetten, we hebben 5 kinderen twee dochters en 3 zonen. Gelukkig niet allemaal dochters.

bij

Quote from: MarcelN on March 14, 2014, 23:14:31
Ach Gerrit, zolang je niet in het westen woont is er geen angst voor de dochters toch :-X alah snackbarrrr hihi
Ik heb 1 zoontje van 10 en die vist mij er regelmatig uit >:( on the fly.

Ach dat doe toch expres dan blijft hij tenminste met je meegaan. Als jij altijd wint zal de lol van je zoon er snel af gaan om elke keer van vaders te verliezen.

Gerrit72


Exact, zelf bedenk ik ook vaak wel iets waardoor de kinderen het leuk vinden. M'n jongste geef ik vaak een bamboe stokje (= hengel) waarmee ze mooi in het water zit te poeren. Wat koekjes en drinken mee doet het ook goed. M'n zoon (5) krijgt altijd een lange, maar lichte karperhengel in zijn handen, waaraan ik een shad doe. Kan hij mooi mee klooien, zonder te hoeven werpen en nog snoek vangen ook  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.