Gezocht: eenvoudig reeltje voor een #lijn

Started by ruud r., September 09, 2014, 14:59:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruud r.

Iemand die voor een paar tientjes een eenvoudig reeltje voor een #6 lijntje heeft liggen?

Groetjes Ruud

Koen

Ik niet, maar ik ken wel mensen die dat wel hebben. Heb je nog een nieuwe ook :)

http://www.amfishingtackle.nl/vliegvisreels/am-dc---5/6

Henkie

#2
Ruud,

nou heb ik hier nog een Vision Extreme 5-7 liggen. Heeft zo z'n gebruikssporen maar is een bijzonder robuuste reel.
Als je wilt kan ik per email even foto's sturen, dan kun je kijken of het je wat lijkt. Prijs zal zo'n € 50 zijn (excl. verzendkosten).

Groeten,
Henkie.

Kruijff

Gr Ed

Bert J.

Ik heb nog drie simpele reeltjes liggen. Een Browning, een Shakespeare en een VOGG.
Alle drie met gebruikssporen. Twee met slip, één zonder.
Per stuk 10 euro, alle drie voor 25 euro excl. verzendkosten.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

ruud r.

Dat zijn aardig wat reacties ondertussen. Zoveel had ik niet verwacht. VIP, zijn die reeltjes geschikt voor een #6 lijn? Zo ja, dan zou ik graag van jouw aanbod gebruik maken en dan neem ik ze wel gelijk alledrie, voor 25 e kan ik niet moeilijk doen.

Groetjes Ruud

Rena

Die browning is een fijn reeltje, ik gebruik die op mijn trainingshengel die altijd buiten ligt in regen, sneeuw en vorst.
Blijft gewoon werken... niks mis mee :)

Bert J.

Vip?  :) Ja hoor, er past wel een zes lijntje op. ik stuur je mijn gegevens in een bericht.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift


Arie de Vries

Ruud r. regular is anders wel een mooie alliteratie  :)
Groet, Arie


peter

Voor die prijs ga je toch niet moeilijk doen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

ruud r.

Quote from: Arie de Vries on September 11, 2014, 18:30:49
Ruud r. regular is anders wel een mooie alliteratie  :)

Dat zeker!

Ik ben ondertussen voorzien, bedankt voor alle reacties. Topic mag van mij gesloten worden :)