zeebaars

Started by pas, June 10, 2011, 08:50:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pas

ik zit tedenken om van het weekeinde op zeebaars te vissen maar dit heb ik nog nooit gedaan heeft er iemand tips voor mij of is er iemand die mjij op sleeptouw wilt neemen

gr pas
::wtf::

pas

ben al geweest ik plaats morgen wel foto's trouwens moet jij nog niet weg
::wtf::

Rossie69

beffen treffen in ingland zeker .

ben zeer benieuwd hoe het daar is.
ieder geval een leuke tijd ;)


Rossie69

ow olds men baco

Pas heb je de foto,s al upload en kom maar op met verslag

Patrick(WF)

Quote from: pas on June 10, 2011, 08:50:34
ik zit tedenken om van het weekeinde op zeebaars te vissen maar dit heb ik nog nooit gedaan heeft er iemand tips voor mij of is er iemand die mjij op sleeptouw wilt neemen

Neem een batterij Clousers mee en zeker in de kleur Groen (Chartreuze) en Blauw. #7 met een inter lijn, WF kan ook, maar wel goed af laten zinken. Zou graag met je mee gaan
richting Ijmuiden ofzo, maar heb hier een dubbele verjaardag en de rest van het weekend ook vol dus die houden we effe in gedachten.
Groet Patrick

BV

Pas,

Waar en wanneer ga je?

Ik kan zondag vanaf 18u   of maandag 's ochtens.
Ben dan ik Katwijk en als de wind een beetje mee wil  werken was ik van plan om naar het strand te gaan.

Maar mijn zoute pr staat tot nog toe op 0cm en 0mm 

B

Sietzezietzevliege

Gewoon een niet te slappe 7# tot 8#. Intermediate wf lijn. Clousers, deceivers(blauw/wit, chartreuse/wit en helemaal wit), surf candys, sand eels, ook heel mooi maar dat werkt niet vaak is met poppers vissen. Dan een 8# en gurglers, crease flies(doe joe blados dingen), bass bullys of bobs bangers die laatste 2 zijn bijne hetzelfde. Aan de intermediate een metertje of 1,5 25/00 fluorcarbon and you are ready to go.

Mvg
Sietze

pas

he rene kan ik niet een keer met je mee
gr pas
::wtf::