Bugg off

Started by Beertje, March 24, 2013, 14:44:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Gisteren binnen gekomen van ebay.Bug off +laserpen voor 2 tientjes incl verzend kosten.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

obi-130

ben wel benieuwd naar jou creaties beertje
laat die fotos maar komen

Beertje

Ja Gerrit,die creatie's dat gaat misschien nog wel maar foto maken da's wat anders.Ik hen niet zo'n goed toestel daar voor.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

W3stland

Iemand enig idee waar ik het uit nederland kan halen? Heb nml geen paypall of iets en zie t nergens op vliegvis sites.. Iemand die weet hoe dat kan?
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

golddigger

Ik heb dat probleem ook
Gelukkig heb ik een vismaat die wel via internet kan bestellen
(Super Rob) ::goodjob::
Die bug off heb ik gekocht op de beurs in Putte
Voor 20 euri 1flesje + laser pen

gijsie20

Ik heb mijn setje ook binnen via Ebay 18 euro's. Zijn leuke dingen mee te maken, heb al een en ander geprobeerd.
Enige nadeel: de kat vind het paarse lampje geweldig, en springt als een dolle op mij bureau zodra het lampje aangaat.  ****** ::censored::

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

W3stland

Dankje Beertje, zal m is mailen of ie ook het setje met laserpen heeft want zie hier alleen de bugoff zelf..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Beertje

@W3stland,vraag eens op dit forum wie nog een lamp over heeft b.v van BB (werkt ook bij BO)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jan114

wie heeft voor mij de link van de bug off met laserpen


jan114

dat is snel heel hartelijk dank

harry

wat is de droogtijd met deze laserpen??

harry


FSCHAMP

Ik heb echt de indruk dat deze set steeds goedkoper en goedkoperder wordt.

De laserpen is echt de max en werkt ook met Bug Bond (Veniard) en Diamond Hard (van Deer Creeck). Deze pen werkt echt stukken beter dan de professionele  lamp van Bug Bond

Grts,

Gino V.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>