Nagellak?

Started by vliegvisserdorian, July 17, 2012, 14:07:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

Zoals sommige van jullie misschien weten ga ik zondag op vakantie naar scandinavie. Hiervoor ben ik druk aan het binden maar nu is me bindlak op :S . Het gaat waarschijnlijk niet meer lukken om nog te bestellen en ermee te binden voor zaterdag :s. Dus ik ging net ff zoeken en toen kwam ik erachter dat ik hier nog wel een pot "clear dope" heb staan  staan dat wordt gebruikt om modelvliegtuigen die worden gemaakt uit heel dun papier "uit te harden" is dit misschien bruikbaar of kan ik beter doorzichtige nagellak gebruiken?

Hans-oet-remunj

Wellicht nog een derde optie, althans in het geval het nog te koop is: cellulose lak.

ik doe al 20 jaar met die pot..... Is transparant en droogt zeer snel. Of valt cellulose lak tegenwoordig onder verboden schilderwaren ?

zie

http://www.ikwilverf.nl/index1.html

Rossie69

zou gewoon voor een potje nagellak van de action gaan 75 eurocent,droogt ook snel.
maar,je hoeft geen lak te gebruiken.


vliegvisserdorian

potje nagellak heb ik hier wel staan :P

vliegvisserdorian

Ik heb nog een oud flesje bindlak gevonden, alleen het is wat dik geworden.. is er een manier om dit iets dunner te maken?

Bone F

Heldere nagellak is net zo goed en is overal verkrijgbaar, mijn leverancier is de Hema. Gekleurde lak is ook heel handig als je de kop een ander kleurtje wilt geven en aanbrengen met het oog van een dunne naald dan kun je heel precies lakken. Fijne vakantie met strakke lijnen.

Frans

Gerrit72


Wat weer een leuke tips! Mijn vriendin heeft de halve DA thuis staan :o.
3x raden wat ik ga plunderen als ik thuiskom ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rossie69

zou eerst wel de echtheid testen Gerrit72 ?
of de kleur echt is,kan je mooi op je nagels doen  ;D

Sieger