Tandzijde ook wel floss

Started by Wilco, December 23, 2011, 10:26:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wilco

Luitjes .
Vanaf vandaag bij de Aldi tandzijde naturel zonder toevoeging. Wel ff opletten dat je de blauwe verpakking neemt. Die andere kleuren zijn met smaakje...wax en nog iets. De prijs € 1,29 voor 2x 75 meter.
Ik heb mijn voorraad met 12 rolletjes aangevuld dus laat maar sneeuwen  ;D ;D ;D

vliegvisserdorian

is dit in 1 kleur of kan je kiezen uit verschillende kleuren (stomme vraag misschien :o)

dartmayor

1 kleur volgens mij, wit.

Ik heb het ook in huis.

Kan je natuurlijk in alle kleuren maken met watervaste stiften.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

bij

mijn dochter brengt kranten rond en soms zitten er folders bij die bij elkaar gebonden worden. Kun je dit ook gebruiken? Ik heb wel eens bij erik de noorman gezien dat hij van draadjes die hij op straat heeft gebonden iets van gebonden heeft maar kan geen voorbeeld meer vinden. Dit is dan nog goedkoper dan tandfloss.

A{b}r{a}xa{s}

gewoon proberen (en laten weten of het gelukt is !) zou ik zeggen

bij

heb je een voorbeeld die ik eventueel kan gebruiken.


A{b}r{a}xa{s}

Volgens mij lijkt dat materiaal, als je het uiteen pluist en dan een bosje inbindt wel wat op polywing-materiaal.

Misschien wel mooi geschikt voor een vliegje zoals in deze stap-voor-stap of deze

Wilco

Quote from: vliegvisserdorian on December 23, 2011, 12:53:42
is dit in 1 kleur of kan je kiezen uit verschillende kleuren (stomme vraag misschien :o)

De kleur is spierwit  en die kan je heel mooi met een watervaste stift kleuren. Deze tandzijde gebruik ik om made en caster immitaties me te maken met verzwaring.  Zal zo ff wat foto's maken en ze dan posten

bij

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on December 25, 2011, 14:03:08
Volgens mij lijkt dat materiaal, als je het uiteen pluist en dan een bosje inbindt wel wat op polywing-materiaal.

Misschien wel mooi geschikt voor een vliegje zoals in deze stap-voor-stap of deze

volgens lukt het niet om die draadjes zo fijn uit alkaar te pluizen.
Na uitpluizen is het grover.

A{b}r{a}xa{s}

dan is het misschien nog wel te gebruiken, zou het gewoon  een keertje uitproberen

Wilco

Zijn beide hetzelfde gebonden maar iets anders gekleurd.
De caster


De made. De blauwe vlekken zijn de maag en de darmen.


Beide heb ik met Bug-bound afgelakt of hoe je het maar wilt noemen.

forel


ErickW

Ik wil wel een paar van dit soort maden in mijn vliegendoos Wilco. Vis je er geregeld mee in de haven?

Rossie69

10 euro de 5 ;)

hmm hier was het uit verkocht.

in al de beide  winkels.