nice hackles

Started by bertjan, May 02, 2011, 16:53:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bertjan

zijn er mensen die er belang bij hebben om samen eenst wat saqddles te bestellen en die te delen ???

A{b}r{a}xa{s}

wat mij betreft ligt het binden momenteel voor bijna 100% stil, en heb nog het nodige materiaal liggen.

maar wellicht zijn er mensen die iets specifieks zoeken, maar daar geen hele van hoeven, dan zou je wellicht kunnen combineren

Herman

Ben benieuwd wat en waar je gaat bestellen. Ben nog wel op zoek naar een (halve?) strakke mooie witte neck.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

gerrit

#3
herman
zit het hier bij wat je zoekt
staat op de website van ............................... niet sponsor
Metz skinnen Op=OP

Hanennekken
Metz #1 klas Barred Variand-Grizzle van 83,95 voor 25,00
Metz #3 klas Barred Variand Grizzle van 40,85 voor  10.00
Metz #2 klas Barred Variand wit van 58.30 voor 20.00
Metz #2 klas Golden badger van 58.30 voor 20.00
Saddles
grrrrrrrrrrrrrr gerrit
8) 8) 8)
Metz #2 klas White Splassed van 20.00 voor 7,50 (2 stuks)


Rossie69

owja gerrit hoe kom je daar bij dan ?

ben ik wel pijnlijk benieuwd :)


gerrit

je hebt een pb
Henk

grrrrrrrrrrr gerrit

Rossie69

ja heb ik allang gelezen :)

bedankt.

oja is niks geworden mensen,waarom weet ik eigenlijk niet meer  :P

HappyFisherman

Net ff op het web gezocht naar het verschil tussen een #1, #2 en #3 nekken, maar daar staat niet bijzonder veel info. Het enige dat ik kon vinden is de hoeveelheid hackles die je er uit kunt halen en de hoeveelheid webbing, maar is dat het enige?
Trouwens nog wel ff geinformeerd bij de link van Gerrit of ze nog iets in de aanbieding hebben :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

de hoeveelheid hackles die je er uit kunt halen is wel juist een belangrijke factor, die de prijsverschillen (mede) maakt

HappyFisherman

Dank voor de tip! Heb al ff gegoogled om een adresje te vinden, maar zoals gewoonlijk in het vliegjes strikken is de keuze weer reuze! Ik zit er aan te denken om een paar halve nekken te kopen, maar welke kleuren zijn het meest te gebruiken?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

mrproper

rood wit en blauw.!!! ;D


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

3 halve besteld, zal mij benieuwen hoe lang dat duurt ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

brian

happy, waar heb je ze besteld?

HappyFisherman

Ff googlen op "herbert miner whitning" en dan volgens mij de 1e link...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Net een mail gehad. Niks meer in voorraad en ze moeten zelfs al informeren bij Whiting op de kwekerij of ze nog wat kunnen krijgen! Als ik al iets kon krijgen dan wat het pas eind juli :S
Dat wordt dus iets meer betalen en hier in de winkel wat aanschaffen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

nou zijn we dan weer mooi klaar mee. zijn gewoon ff alle kippen op. hoe is het mogelijk zou je toch denken. ???

HappyFisherman

#18
Pfff, ook Ebay staat vol met aanbiedingen voor hair extentions. De prijs gaat in zo'n geval ook gelijk met een factor 3 omhoog  >:(
Niet normaal!

Starterspakket besteld (en betaald) van 4 halve nekken met bronze quality (werd me verzekerd). Zal mij benieuwen wat ik krijg...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Gaaf, pakketje binnen! 4 halve nekjes en wat een GeWelDiGe veren! Die had ik al veeeeel eerder moeten kopen HAHA! Ik heb nu zwart, bruin, grizzly en dunn en dat gaat me een boel gemak opleveren!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

dat wordt dan miertjes binden op maatje 18 he :)

HappyFisherman

Die had ik al, nu zal ik ze op #26 krijgen  ::fluiten::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

topppp, 'k bestel dr bij deze vast 12 dan ;)

HappyFisherman

Moet ik eerst eens van dat "Wilco-bruisschuim" halen :D Knup ik ff 12 vliegjes voor je Bas en de rest van de veren kan ik geloof ik beter weer in de verkoop doen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

was maar gekheid Bram,
veel fun met het hakkeluh