Polders in de buurt van Rotterdam

Started by EB86, February 09, 2024, 17:33:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EB86

Goedenavond,

In het verleden veel gevist in de Loet bij Krimpen/Lekkerkerk en Hitland.

Ben nu op zoek naar polders waar ik lekker op snoek met de vlieg kan gaan maar hoorde dat de loet niets meer is. Heeft iemand een idee waar het wel nog te doen is?

FSCHAMP

Nochtans mijn grootste snoek vorig jaar in Loetbos gevangen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jo flyfishing

Kan Gino alleen maar bijtreden.
Een paar weken geleden 6 stuks en nog een paar missers in de loet of de polders die er op uit komen.
Vandaag 3 stuks op de kant, een gelost, en 2 volgers.
Wel maken dat je een beetje van de platgeviste plekken verwijderd bent.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Martijn

ik heb moeite om ze er daar uit te krijgen, maar als je in de zomer langs het water loopt zie je geregeld flinke kolken... ze zitten er nog zeker... maar ik denk dat ze wel eerder kunstaas hebben gezien en wat voorzichtig zijn  :D 

FSCHAMP

Inderdaad Martijn er wordt zeer veel met kunstaas gevist, maar met de juiste vlieg en op de juiste manier gevist (lees zeer traag strippen, dit kunnen de kunstaasvissers niet) kan je er zeker mooie snoeken vangen met de vlieg.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

EB86

Dat klinkt een stuk beter dan andere berichten. Ga het dan toch eens proberen. Heel lang geleden gevist dus ik zal sowieso even weer bekend moeten raken daar.