Zonnebril

Started by EB86, May 12, 2022, 18:54:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EB86

Hi iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe zonnebril om mee te vissen.
Heb niet meteen de behoefte om €200 neer te tellen. Hebben jullie wat goedkopere alternatieven die ook nog een beetje modern eruit zien?

Bedankt alvast.

Mike

Zelf ben ik wat beperkt in mn keuzes omdat ik een bril draag ben maar ben behoorlijk tevreden met de Cocoons.
T zijn vrij simpele brillen maar de polariserende werking is goed en ze kosten niet heel veel geld.
Ze zijn beschikbaar in een aantal verschillende modellen en kleur "glazen"
Ze zijn van kunstof en beschadigingen daardoor wel vrij snel dus je moet er een beetje voorzichtig mee zijn.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

henkverhaar

Ik ben een grote fan van de Vistana's van Cocoons - betere pasvorm - geen druk op de neus - dat heb ik verder bij alle andere zonnebrillen die over een normale bril heen gaan!

paul de bruijn

Beetje modern misschien leuk,maar zorg er voor dat je niet een te lage of te smalle bril neemt.Niets is irritanter dan zon die vanaf opzij of van voren over je bril schijnt.Al is dat eerste te ondervangen met een pet of hoed.
Heb zelf al jaren een Serengeti met deels meekleurende glazen via MP.Zal misschien net niet de meest modieuze zijn,maar is een top bril.En anders een goede polaroid,er is genoeg te krijgen en ook in verschillende prijsklassen

Streamer

#4
Mijn idee Paul. Ik wil echt niets anders dan een Serengeti, ik heb er diverse. Met afstand de beste zonnebrillen die er zijn. Voor het vissen heb ik de Le Mans en voor in de auto de Dante. Kost wat, hoewel je de Le Mans met een beetje zoeken wel voor een aardige prijs kan vinden. Maar dan krijg je ook wat.
IHYT

Kima

Waar je in ieder geval moet hebben is een polaroid zonnebril. Deze heb je ook voor een paar tientjes bij de decatlon. Heb er een die mooi om de ogen valt zodat je altijd door de zonnebril kijkt ipv er omheen.

Gert

En een gele of lichtbruine kleur van de glazen als het niet alleen tegen de felle zon bedoeld is. Dan zie je in de schaduw juist een beetje beter.

Menno_siemensma

Ik heb een goedkope van AM fishing, werkt prima maar wel plastic glazen dus wat minder goed dan echte glazen, polaroid glazen is wel een must uiteraard anders heb je er niet heel veel aan met vissen.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.