koffer gevuld met bindspullen +vice

Started by melvinv, June 13, 2011, 15:15:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

melvinv

ik bied hier mijn koffer met bindspullen aan
ik weet niet wat het op moet gaan brengen zit goed gevuld..
fotos spreken voor zich.
diversen marabou,s ,hakcles,haken,garen,bodymateriaal,+- 500 goudkoppen
etc
de vice en kofferdie erbij zitten er ook bij!



voor meer info en fotos:
http://watersport.marktplaats.nl/hengelsport/457467716-vliegbindspullen-vliegvissen.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

A{b}r{a}xa{s}

Melvin,

de spelregeltjes voor het aanbieden van spullen in het marktplaats-forum vragen er om dat er een prijs wordt genoemd (of iets waartegen geruild kan worden).

daarom graag een prijs vermelden !



melvinv

oke alles vice etc koffer bindspul vor 90 euries!
dit geld dan aleen voor forumleden op MP zal ik het voor deze prijs niet weg doen,

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

melvinv

de vice die erbij zit die heb ik 3 maanden geleden aleen al gekocht voor 69,-

maurice

mijn oude is het zelfde met extra zware voetplaat nieuw €35.00

sorry hoor maar het enige wat ik jou hier zie doen is koopjes halen en duur verkopen.
misschien heb ik over 1 ander topic gelezen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

melvinv

ik weet van mezelf dat er veel meer geld in zit dan ik er voor vraag..
ik wil dan ook niet in discussie gaan..
als je dat wel graag wilt doen we het via de pm

graag ontopic.

Forelletje

Nauw Maurice je haalt de woorden uit mijn bek .

Richard

melvinv

hoop dat je me dan kan vertellen wat ik gratis heb gescoord..?
makkelijk iemand aanvallen terwijl je van niks weet?
de sage hengel reel en lijn koker heeft me 260 euro gekost.?wil ik nu 180 voor hebben geen koopje of gratis tog?
eveneens met de bindspullen

alles bij elkar met vice heeft me gewoon een hoop geld gekost..
en wat met de rest vn de topics?
ben ik benieuwd naar... (stuur ma pm)
hoop dat de admin dit allemaal even kan verwijderen?
anders zie ik de noodzaak en nieuw topic aante maken..

A{b}r{a}xa{s}

ik ga het topic niet afsluiten, maar hoop wel dat we geen herhaling krijgen van het 'vorige topic waarin Herman ook heeft moeten reageren'...over de snoekhengel.

Het is en blijft een forum en op berichten die geplaatst worden kan gereageerd worden.
Of de strekking van een bericht of een reactie daarop, iemand wel of niet bevalt is en kan niet gereguleerd worden (dat laatste zou gelijkstaan aan censuur).
Wanneer ergens misverstanden over bestaan/ontstaan kan daar altijd via prive-berichten verder op ingegaan worden,
maar een openbaar toegankelijke discussie is waarom dit een forum heet te zijn.
Dat daarbij wel enige 'regeltjes' van pas zijn om de 'goede gang van zaken te borgen' lijkt me voor de hand liggend.
Daarvoor verwijs ik naar het volgende topic : Spelregeltjes voor gebruik van het forum
Ik heb zelf echter nog niet het idee dat er iemand over de schreef is gegaan....

A{b}r{a}xa{s}

in aanvulling op mijn vorige berichtje....

Ik ga niet alle postings teruglezen, maar heb ook niet het idee dat het Melvin alleen te doen is om winst te maken.
Misschien een ongelukkige samenloop van postings en reacties, dat hier meespeelt ?
Het verstandigste lijkt mij (maar wie ben ik...) in dit geval om de aanbieding van de spullen in dit geval te beperken tot de marktplaats-site waar ze ook aangeboden worden,
en voor de toekomst met een schone lei te beginnen.

(En nu ga ik eerst eens een hapje eten, was ik een uur geleden al van plan...hoop dat het niet verpietert is....grmbl)


johannes

Denk dat het probleem ligt in het punt dat hij een link van marktplaats neerzet en niet z'n spullen "exclusief" hier op het forum zet zelfs geen plaatjes maar alleen een link.  (Zoiets vind ik spam)

Als je zo je spullen via al je verkooproutes aan de man brengt ben je uit op het meeste geld en niet om andere vliegvissers op dit forum (beginners bv die net als hij geholpen worden in woord en daad).

Er is niks aan de hand zolang de verkoper gewoon zegt dat hij er graag dat geld voor wil.
maar als je gaat vertellen dat dit een koopje is kun je best wat scherpe reacties verwachten.

just my 2 cents

johannes

melvinv

oke begrijp het een beetje..
mijn excuses dat het mischien zo overkomt..
maar zo zit ik niet in elkaar

zal er de volgende x opletten.

Rossie69


melvinv