GEVONDEN. Mag dicht

Started by Rick, September 26, 2013, 21:59:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rick

Ik zoek een niet te snelle #9 om een beetje te (kunnen) gaan streameren..  Waarschijnlijk gaat dat niet meer dan een keer of 3 gebeuren dus ik wil er ook niet te veel aan spenderen.  Voor alleen de hengel wil ik tot 100,- gaan, eventueel een complete set tot 200,-   8)

Mike

Als je van plan bent er maar drie keer mee te vissen kan je misschien beter een setje van iemand lenen.
Dan kan je die 200 e gebruiken voor iets dat je wat vaker gaat doen :-\
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Rick

Dat is wel waar..  Zo heb ik ook nog een splinternieuwe Peter v/d Willik feeder en een complete seatbox.. dit jaar gekocht en 2x naar het Noordzeekanaal geweest.. ::wtf::
Maar aan de andere kant, je kan het maar hebben staan... ;D

devliegvisser

Zie mijn advertenties in marktplaats onder devliegvisser

Gerrit72


Zelf ben ik begonnen met streameren met setjes van 4 a 5 tientjes (hengel/reel/lijn, oa v forumleden overgenomen).
Die voldeden/voldoen prima (mijn avatar snoek ving ik er ook mee).
Nu koop ik mn spullen duurder, maar dat heeft meer met mn smaak qua uiterlijk te maken (en ik weet door het vissen met de diverse streamerhengels nu meer wat ik wil).
Als het om een paar keer vissen gaat, zou ik dat eerst eens proberen, waarbij ik voor een 7# zou gaan (is veel meer allround).
Mijn 9# is de hengel die ik het minst gebruik. Niet belerend bedoeld, maar ik zou het jammer vinden als je een verkeerde keus maakt.
(zelf vind ik met de streamer achter de snoek aan, de mooiste visserij die er is ;) )
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bert J.

Ik heb deze week geworpen met een Sage Launch 9 ft #9. Fijne hengel, maar voor mij mag hij iets strakker zijn voor het vissen op zee.
De hengel is nieuw, heeft een houten reelhouder en mag volgens mij voor rond die prijs weg. Hij is van Dick, als je belang hebt moet je hem even een pb-tje doen.

Bert.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

nordbu

Beste Rick,

Mee eens met Gerrit72. Als je een #7 neem is veel meer allround en ook geschikt om eens op het zoute water te gaan vissen. Een #9 is een in mijn optiek een beetje overkill. Tenzij je met windkracht 6 of meer van die halve kippen of marmotten wilt gaan wegzetten. Als je een beetje zoekt vind je een setje voor minder dan 100 euri's.
>>fang og slip<<

Rick

Devliegvisser: Je hebt een PB

Gerrit72: Mijn smaak ligt ook in het hogere segment maar ik krijg steeds een beetje meer verstand en ga niet met geld smijten als ik weet dat het niet "nodig" is.
               Een #7 is wel meer allround maar dat is niet wat ik zoek. Ik heb meerdere hengels en wil er echt iets bij hebben om grote, zwaardere streamers op groot water te gaan                                           
               gebruiken..  Bedankt voor je goede bedoelingen  ::duim::

Bert J. :   Ik heb Dick een PB gestuurd. Thanx.

Nordbu:  Dat is inderdaad mijn bedoeling..

Rick

Deze mag dicht.  De Sage launch van Dick komt mijn kant op.
Nu nog een reeltje...

Wilco

Veel suc6 met je nieuwe hengel.
Slotje.