Nature's great events: De zalmtrek

Started by Sieger, June 05, 2011, 15:55:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Voor de liefhebbers: Vanavond om 18.45 uur op Ned. 2

The Great Salmon Run - Out of the den.....



Sieger

Rossie69

prachtig.
heb het gereserveerd.

bedankt voor de tip

Gretl

#2
Leuke tip! dank.

Wat eigenlijk een oneerlijke wereld. Zwem je je de blubber tegen de stroom in, heb je net een lekkere golf te pakken, sla je nog 1 keer met staart een ferme hekgolf en hoppa... vlieg je zo in de bek van een hongerige beer, die ogenschijnlijk alleen z'n kaakspieren gebruikt voor deze jacht..... :'(


René van Dam

Ik heb het gezien en vond het te mooi  om weg te zappen.

hendri

mooi voorproefje! uitzending gemist maar ff opzoeken denk ik. ;D

A{b}r{a}xa{s}

Had het wel willen zien,
merkte toen dat er darts was op tv,
en heb uiteindelijk liggen slapen op de bank....

Sieger

Heb zitten kijken en genieten... NIet alleen van de mooie zalmen, maar vooral ook de mooie omgeving... Misschien toch maar eens sparen om daar een hengeltje uit te gooien... :D


Sieger

hendri

ik denk dat je daar beter je beer kunt uitlaten sieger, vang je ze iets makkelijker. stroomt wel erg hard waar die rakkers staan te vissen.  ;D ;D ;D

Sieger

Hoeft ook niet perse daar met al dat dubbing om je heen, maar British Columbia is erg groot... en mooie plekjes zat daar... ;)


Sieger

hendri

ok, iets meer in de luwte zeg maar? ;D ;D

HappyFisherman

Ik had het gemist, maar lang leve thepiratebay :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gretl

heb jij geen uitzendinggemist op je internet  :P

HappyFisherman

Dan moet ik gaan koekeloeren op een 15' schermpie en gedowned kan ie op de tv  :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

dan ben je niet de enige rob, ik kon um ook nie vinden. >:(

HappyFisherman

Lieten ze op TV ook zien hoe het allemaal gefilmt is? 1 van die mafkezen gaat tussen die Grizzlys in zwemmen, omdat z'n camera steeds om wordt gestoten... Alles voor een mooi plaatje ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

johannes

de andere uit de serie zijn ook gaaf hoor en dan heb je "blue planet" nog BBC doet leuke dingen