Een droom die werkelijkheid wordt!!! Whaaaaa!!!!

Started by Willem, June 17, 2011, 20:50:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Yessssssss.... vandaag is het na vele malen proberen toch eindelijk gelukt om een karper te vangen op de vliegenlat! En wát voor één!!!! Tachtig centimeter, een dril van een kwartier aan mijn #7 en kramp in mijn handen waren het resultaat!





Wat is dat kicken zeg! Voor het eerst de backing gezien, gaaf zeg!

Groeten van een heel vrolijke Willem!

Henry

Dit is een hele fraaie willem gefeliciteerd met je eerste zeer mooie karper. Moge er nog vele volgen.

Hilco

Rijkelijk jaloers zeg ik :  gefeliciteerd ! wat een vangst  8)

Bert J.

Is dit gaaf of is dit niet gaaf? Super, gefeliciteerd!
Zalmeitje?
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gert

Mooi Willem, gefeliciteerd!
Ennuh, met welke vlieg? Bij mijn eerste karper had ik een beetje valsgespeeld, door een korstje brood erbij te doen op de haak, maar tegenwoordig lukt het ook "puur".

Groet,
Gert

Willem

Jep, inderdaad een zalmeitje. Bedankt voor de reacties!! ;D

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

HappyFisherman

Jammer Willem, ik moet je helaas melden dat je nu op de allerlaatste plek staat in "wie heeft de kleinste"  ::klappen::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Willem

Quote from: HappyFisherman on June 17, 2011, 21:06:52
Jammer Willem, ik moet je helaas melden dat je nu op de allerlaatste plek staat in "wie heeft de kleinste"  ::klappen::

;D ;D Haha maar daar heb ik ook nog wel wat vissies voor hoor :P

Maar Bert, inderdaad puntgave vis, terwijl het een zwaar dressuurwater is(daarom pakken ze mijn zalmeitjes niet...).De meeste vissen zijn gehavend of hebben een vervormde bek oid. Daarom was ik extra blij!

weerwolf

lekker is dat ....gelijk een halve dag kunnen kicken op de adrenaline stoot die je kreeg :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

christianvt

Gaaf man! Wat een pracht karper! :D toppie! ::duim::

A{b}r{a}xa{s}

schitterende vis én vangst Willem !
Dat zijn vissen die voor eeuwig in je geheugen geprent staan :)

forel


Plantje

Mooie karper!

Wat raar eigenlijk dat karpers voor zalmeitjes gaan. Je zou niet zeggen, dat dat hun natuurlijke voedsel is.

Rossie69

Klasse man,

prachtige karper mooie kleur ook.

beetje spierpijn is niet erg hoor groei je van ;) in de goede zin dan he ;)

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

brian

heb het al gezegd, maar echt super vet ontzettend allemachtig gaaf lijkt me dat!!!

hendri

oja das een mooie karper jonguh!! goed gedaan!

René van Dam

Liever kramp in je kluivers dan de ergernis van het niet landen. Gefeliciteerd met deze vangst.

Marcelk


Willem


ErickW

Wat een mooie vis Willem, ik hoop dit jaar ook mijn eerste karper op de vliegenlat te vangen. De McFlyFoam eitjes heb ik vorig jaar al gebonden, maar ik heb nog niet zoveel kruisende karpers in de watertjes bij ons in de buurt kunnen spotten. Vang ze dit jaar.

Patrick(WF)

Mooie karper Willem. Gefeliciteerd man. En een mooi maatje
ook gelijk trouwens.
Groet Patrick

EmreKaraman