nogmaals reutum

Started by ben, November 09, 2011, 19:18:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Goedendag, gisteren 5-11-2011 voor het eerst naar WILD Reutum geweest, beetje moeilijk te vinden maar voor 4 uurtjes vissen een TOPDAG gehad, gevist in de grote vijver Combi van zalm en forel als beginnend vliegvisser op diepte met streamer er zo'n zes verspeelt, en er vier gevangen van meer dan 2 kilo stuk en twee kleinere, van de grotere zalmforel kreeg ik spierpijn in m'n arm, mijn maatje viste met powerbait maar ving zeker niet beter, leefnet verboden, maar als je vis wil meenemen krijg je een gratis koelbox te leen met ijs, heb ik nog niet eerder meegemaakt. De eigenaar is inderdaad klantvriendelijk en een mooie "Place to Be", wij komen er zeker terug, andere putten kunnen hier een voorbeld aan nemen

ben

Beste mensen, wordt er de laatste tijd nog wat gevangen in Wild Reutum???

HappyFisherman

Ik ben er al een poos niet geweest, maar gezien het een put&take vijver is zal het wel goed zijn...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

ik was er gister nog. ik was in de buurt en ging even kijken maar er zaten er maar 2 te vissen. even geweest en ook niets zien vangen, maar wel veel actieve vis in de oppervlakte.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

vliegvisgek

ben hoe was het bij reutum emst was tja ondanks de wind redelijk veel beten maar ook veel verspeeld dus best leuk gevist

ben

Nou Reutum was vandaag niet zo'n succes, slechts 2 gevangen 3 verspeeld en er waren maar 4 vissers op de forelvijver, ik had toch misschien beter naar Emst kunnen gaan!!

ben

En Jeroen hoeveel had jij er? en welke vijver?

HappyFisherman

Vorige week dinsdag (of woensdag...) ben ik er geweest, maar ze beten heeeeeel voorzichtig op booby's. Kort samengevat: 2 verspeeld, gloepens koud en (nog) niets betaald.
Je kunt er nog niet pinnen en die kerel geeft mij gewoon het kassabonnetje. "Kun je de volgende x wel betalen", zegt ie, omdat ik geen contant geld bij me had!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

behalve de mindere vangst, wat vond je er verder van?

vliegvisserdorian

wat voor forel zwemt daar nou eigenlijk in die forelvijer??? en zwemt er ook meerval in de baarsvijver???

vliegvisgek

ben wij hadden er 12 maar was gewoon moeilijk inverband met de harde wind

ben

ja ji alleen of met zijn tweeen

vliegvisgek

samen ik had er 2 meer als maatje ;D

ben

Was dus ook veel minder dan vorige keer!!1

vliegvisgek

ja maar de wind was wel heeeeeeel erg gisteren dat maakt het verschil

ben

In Reutum woei het ook hard maar toch viel er wel te vissen, alleen te weinig beet gehad

vliegvisgek

ach we hadden de verkeerde dag uitgekozen zondag was het veeeeeeeeel beter maar goed deze week werken en dan weekend weer lekker vissen waar?????? ;D

ben

Misschien zaterdag op van alles (grote windes , kleine windes, kleine snoekbaarzen, middelgrote snoekbaarzen) zie de Topic "8 januari 2012" in Kampen of een leuk forellen watertje, laten we hopen op mooi weer!!!

vliegvisgek

ja had ik gelezen maar ben je moet altijd vliegen nemen waar je zelf vertrouwen in hebt als ik je volgende keer zie zal ik wat put vliegen voor je maken waar mee ik altijd wel forel vang (soms 1 soms veeeeeel meer ) zie je nog wel op de putten gr jeroen :D

ben

We keep contact en alvast bedankt, kijk er naar uit!!!

vliegvisgek

is goe man en als je mee wilt naar de kool  of bidding  ik heb nog wel extra waadpak voor je past zekers mag je best wel lenen voor een dagje wadend vissen  ;)

ben

lijkt me heeel mooi maar moet om 4 uur tennissen in Zwolle dus kan wel maar niet zo lang

vliegvisgek

de kool 10.00 tot 14.30 winter en bidding van 09.00 tot 16.00 vistijd dan he  ;)

ben

Voorkeur voor Flevo on ICE, ben daar nog niet geweest, maar de Kool is prima alternatief, Ik moet wel om 14,30 uur daar weg, by the way,, heb inmiddels Waadpak aangeschaft, Vision by Daniel Lelystad gehaald, Helemaal TOPPIE, ben wel beetje blij.