vertaling namen vissen

Started by Beertje, April 09, 2012, 22:17:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

A{b}r{a}xa{s}

gelukt beertje :)

ik was vergeten dat de files 'approved' moesten worden voordat ze definitief geplaatst worden.
dat moet ik morgen nog eens uitzoeken zodat als iemand iets plaatst, het ook gelijk geaccepteerd wordt.

Beertje

Pfffffffff,wat een stress.Toch zou het misschien handig zijn als je direct een bijlage aan een e-mail kunt hangen.A{b}r{a}xa{s} Ik vertrouw op op je kennis en kunde.
Groet'n
Jan
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

A{b}r{a}xa{s}

Volgens mij moet dat met gmail kunnen (maar gebruik zelf geen gmail)...maar...'t is gelukt he :)

Sieger

Euh.... weet niet wat de bedoeling is en wat ik zou moeten zien, maar ik zie geen pdf of wat er maar op lijkt....


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

even doorklikken tot je IMG.pdf ziet

edit : die aanklikken, dan kun je de pdf file downloaden/openen

A{b}r{a}xa{s}

het systeem is niet bedoelt om die file(s) te bekijken, maar om ze te kunnen uploaden & downloaden

Sieger

Laat maar.... kan de img inderdaad alleen maar downloaden.... zou makkelijker zijn als je "gewoon" een lijst zou kunnen laten zien.... Heb hier een hele excel-lijst maar als ik die wil knippen en plakken wordt het een bagger-plaatje....

Mmmmmm vraagt om iets makkelijkers....


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar gezien het formaat van de pdf file kon hij niet op het forum in een topic geplaatst worden, vandaar deze omweg.
zal morgen ook nog wel even kijken om de pdf terug om te zetten naar jpg of iets dergelijks en hem dan in een topic proberen te plaatsen.
heb ik nu ff geen fut meer voor. :)

Sieger

Snap ik.... zal je ook nog ff mijn lijstje sturen.... Trusten... ;)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

is goed hoor, zo blijf ik van straat ;)

(files in de downloads plaatsen gaat trouwens op deze manier : http://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?action=faq;sa=show;faqid=1 ; uitleg over hoe ze te downloaden moet nog een keer in de FAQ geschreven worden)

DMeijer

He Bas, je kunt nu ook dingen delegeren aan Rossie. Houdt je hem ook van de straat!

@Beertje. Leuk lijstje. Thnx

Rossie69

 ::spam01::

Nou de avond lukt het me wel overdag het werk,maar daar houd ik je ook in de gaten hahaha.

Bas hoeveel mb kan dat aan dan per file ?