Welkom feragen

Started by Vliegvissers.nl Team, November 26, 2017, 12:17:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo feragen welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


feragen

Na mijn afscheid op dit forum als "rena" maak ik een comeback als "feragen" met een post.
Twee jaar lang heb ik het forum gevolgt zonder ook maar te posten.
Het jeukte af en toe, maar heb me kunnen beheersen.
Een aantal van jullie hebben een PM gekregen als ik vondt dat dat het waard was.
Ik heb veel wijsheid gezien, ook veel onzin en veel kinderachtigheid.

Na deze twee jaar met "lurking" neem ik de gelegenheid om mijn bescheiden mening te ventileren over het forum.
Wat het forum betreft ziet het er naar uit dat het doodbloedt, veel relevant of spannends wordt er niet (meer) gepost.
Het forum kan ook een facelift of een nieuw systeem gebruiken, wat dat dan ook mag zijn.
De grootste verandering moet echter komen vanuit de leden, zij maken of breken de sfeer en de lust om te posten.

Voor mij zijn de twee jaren onder de radar prima jaren geweest.
Veel gevist, goed gevangen, weinig gevangen en veel meegemaakt.
Tochten in afgelegen gebieden met rugzak, tent, hangmat, kayak, bellyboot, vliegvishengel en vrienden.
Tochten in "de buurt" waar je vanuit de auto kunt vissen en alles er tussen in.
Mijn eerste arctische forel op de vlieg was een feit en er zijn vele forellen en vlagzalmen "gesneuveld" aan mijn vliegen.
Vele aspiranten heb ik laten kennismaken, via workshops, met het vliegvissen en een aantal zijn fanatiek begonnen.
Noorwegen is groot, een aantal vliegvisser hebben mij gevonden en heb hen de weg gewezen.
Maar het aller belangrijkste is het beleven van passie, een passie die ik deel met jullie; vliegvissen.

Deel jullie passie, mijn passie en doe dat met respect, dan blijft het voor mij wellicht niet bij deze ene post.

Skitt fiske, Peter
---
The fly is the limit!

Beertje

Welkom terug Peter. Ja, daar in het  noorden kom je niets te kort wbt leuk viswater.Ben ik stiekem wel een beetje jaloers op. ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Plantje

Welkom terug, Peter!

Quote from: feragen on November 08, 2019, 09:56:54
Na mijn afscheid op dit forum als "rena" maak ik een comeback als "feragen" met een post.
Twee jaar lang heb ik het forum gevolgt zonder ook maar te posten.
Het jeukte af en toe, maar heb me kunnen beheersen.
Een aantal van jullie hebben een PM gekregen als ik vondt dat dat het waard was.
Ik heb veel wijsheid gezien, ook veel onzin en veel kinderachtigheid.
Het lijkt bijna de echte wereld :)
Quote from: feragen on November 08, 2019, 09:56:54
Na deze twee jaar met "lurking" neem ik de gelegenheid om mijn bescheiden mening te ventileren over het forum.
Wat het forum betreft ziet het er naar uit dat het doodbloedt, veel relevant of spannends wordt er niet (meer) gepost.
Het loopt inderdaad niet storm. Doodbloeden vind ik persoonlijk wel meevallen.
Quote from: feragen on November 08, 2019, 09:56:54
Het forum kan ook een facelift of een nieuw systeem gebruiken, wat dat dan ook mag zijn.
Klopt. Het "wachten" zit ook voor een groot deel in een grote update die van Simple Machines Forum software moet komen. Zij zijn al heel lang bezig met 2.0 software en zolang die in bèta is wordt ten zeerste afgeraden die te installeren.
Ben ook wel erg benieuwd naar wat mensen graag zien in een forum en aan functionaliteit willen/nodig hebben. Ik zal daar ook eens een topic over opzetten. Dan kan een heleboel overbodige shit ook overboord.
Quote from: feragen on November 08, 2019, 09:56:54
De grootste verandering moet echter komen vanuit de leden, zij maken of breken de sfeer en de lust om te posten.
Zo is dat! Qua ellende valt het gelukkig de laatste tijd ook wel mee...
Quote from: feragen on November 08, 2019, 09:56:54
Voor mij zijn de twee jaren onder de radar prima jaren geweest.
Veel gevist, goed gevangen, weinig gevangen en veel meegemaakt.
Tochten in afgelegen gebieden met rugzak, tent, hangmat, kayak, bellyboot, vliegvishengel en vrienden.
Tochten in "de buurt" waar je vanuit de auto kunt vissen en alles er tussen in.
Mijn eerste arctische forel op de vlieg was een feit en er zijn vele forellen en vlagzalmen "gesneuveld" aan mijn vliegen.
Vele aspiranten heb ik laten kennismaken, via workshops, met het vliegvissen en een aantal zijn fanatiek begonnen.
Noorwegen is groot, een aantal vliegvisser hebben mij gevonden en heb hen de weg gewezen.
Maar het aller belangrijkste is het beleven van passie, een passie die ik deel met jullie; vliegvissen.
Je hebt het maar slecht ;)
Quote from: feragen on November 08, 2019, 09:56:54
Deel jullie passie, mijn passie en doe dat met respect, dan blijft het voor mij wellicht niet bij deze ene post.

Skitt fiske, Peter
Absoluut mee eens!

gijsie20