maurice, bedankt voor het aansteken.

Started by hendri, June 23, 2011, 22:09:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hendri

hier een stel van mijn EPtjes voor 2011, de meesten zijn voorzien van ratel en ze zijn tussen de 17 en 20 cm lang.





















de onderste 2 zijn dus op van die drop shot haken. of ze rechtop door het water wandelen dat betwijfel ik. dus eerst testen, en als blijkt dat ze op de kop gaan, dan is er nog ruimte om er een flinke dumbel op te zetten. gaat tie ook nog eens mooi jiggen denk ik.

Henry


maurice

mooie EP's  H3.
weer een knap stukje werk.

lijken wel van die kikker haken.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

forel


hendri

ja bedankt hoor, nu alleen nog een hengel. 8) (maar die is in bestelling  ;))

mrproper

Je kan de haak ook overdwars een knik geven voor een mooiere actie Hendri

hendri

deze haken waren al gebogen wiliam. dat heb ik niet zelf gedaan. maar ik begrijp wel wat je bedoelt en dat is helemaal niet zon daar idee denk ik.

peter

Lekkere dingetjes H3 ,vooral die 2 Ruisertjes,heb je aanhangers in de maak want die zijn ook supert hoor
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

christianvt


Herman

ik zie het al weer, ik moet nodig een workshop bij je gaan volgen!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Die dropshothaken heb ik ook ooit aangeschaft. Toch maar weer eens uit de schuur bij pa en ma trekken :D Goed idee!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

tis dat er geen smile is met kwijl look

Man die zijn super ja.

je kan zo mee met Wilco naar ierland :)

mooi hoor.

foto,s ook wel gelukt ja.

hendri

@peter, nee de aanhangers heb ik niet meer in de maak. ik wil nu met de ratels meer de aandacht van de snoeken trekken. (vist prettiger als met een aanhanger.) ;)

@herman, altijd goed. alleen adje zwier haken is ff een probleem. ???

dankje henk, maar mee naar ierland voor een paar ep streamers lijkt me ook wat overdreven. hihi ;D

zondag maar eens een paar van die krengen laten zwemmen. 8)

peter

Hendri dat spul waar je de aanhangers mee maakt vind ik beter als EP klopt dat of en met Ratels weet ik nie
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

das bucktail peetje

waarom eigenlijk dan ?

peter

Oke Bucktail weet ik veel ,vond het mooier gaan als een EPtje vandaar Henkie
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69


hendri

das idd bucktail peter. en ja die aanhanger heb absoluut een mooie actie, geeft ook heel veel trilling. alleen zelf heb ik er de schurft an om met die prut te werpen. kheb mn ep's nu dusdanig aangepast dat ook die genoeg waterverplaatsing veroorzaken en nog veel lekkerder werpen al bucktail. dus voor mij geen bucktail meer voor platbekken.

brian

ik vind EP niet echt een super actie onderwater hebben, maar ze werpen wel lekkerder..

hendri

moet je ze iets voller binden brian, dan gaan ze heerlijk zwalken. en ze zinken dan veel minder snel, dus kan je ze nog trager over de hotspot trekken. (en een glasrateltje er achter in binden is ook super)

brian

oke ;) maar dan moet ik nog wel adje haken halen, maar die hebben fly en spin wel

maurice

Quote from: hendri on June 26, 2011, 22:33:46
moet je ze iets voller binden brian, dan gaan ze heerlijk zwalken. en ze zinken dan veel minder snel, dus kan je ze nog trager over de hotspot trekken. (en een glasrateltje er achter in binden is ook super)

sluit ik me bij aan.
en een slag links een rechts en een boven op zorgt daar voor.(volle streamer zonder extra materiaal.)
een dikkere kop binden geeft ook een mooie en betere actie
::bbq:: ::proost:: ::proost::