Gezocht boek over vliegvissen op snoek

Started by volschubeke, July 20, 2012, 11:03:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

volschubeke

hey mensen,

Weten jullie nog goede boeken over het vliegvissen op snoek. als je hem te koop hebt staan kunnen we ook wel een akkoordje maken.

groeten marco

Gerrit72


Da's een goeie! ;) Ben benieuwd of er boeken zijn die specifiek het vliegvissen op snoek behandelen ???
The only difference between men and boys is the price of their toys.


volschubeke

pike on the fly is niet interessant denk ik. ik heb het boek Carp on the fly al van Berry Reynolds en dat is echt een flutboek waar je niet veel aan hebt in nederland.

hoe is het eerste boek van ad swier?

groeten marco


Sieger



Sieger

vliegvisgek

de dvd pike on the fly is wel grof hoor ohhhhh wat een kanjers  ;D :D

HappyFisherman

Quote from: Sieger on July 20, 2012, 17:14:39
Vind het boek van Ad Swier nog steeds een van de mooiste boeken over vliegvissen op snoek....

ik moet geloof ik bij jou eens in de boekenkast neuzen... :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

volschubeke

vliegvisgek,

je hebt niet toevallig een kopietje van die dvd op je pc staan?


vliegvisgek

nee maar ik hem wel gepost bij newsgroepen onder mijn andere naam dvdgek maar meschien heb ik nog wel de dvd
zal kijken maar hij is zekers nog te downen ;D

Sieger

Quote from: HappyFisherman on July 20, 2012, 21:54:03
ik moet geloof ik bij jou eens in de boekenkast neuzen... :)

Mwaah valt mee hoor, maar wordt toch regelmatig aangevuld en dan groeit het aantal wel....  ;D (de kast helaas niet....  ::) )


Sieger

jan114

mij bevalt het boek fly fishing for pike van david wolsoncroft dodds heel goed,makkelijk te lezen en goede bindpatronen

Good-job

DVD: A backyard in nowhere ! Supergaaf!

catchem

Quote from: Sieger on July 20, 2012, 17:14:39
Vind het boek van Ad Swier nog steeds een van de mooiste boeken over vliegvissen op snoek....

idd een mooi boek (passion for pike), de schrijfstijl van Ad Swier leest erg prettig (zelfs in het engels) en erg veel en goede informatie.

Rene V.

Het boek van Ad Swier is een gelikt mooi boek wat vooral de sfeer rond het vliegvissen op snoek weer geeft.Wil je een informatief boek kan ik Pike on the Fly van Barry Reynolds & John Berryman zeer aanbevelen.Het boek heeft ook nog een opvolger van de schrijvers.

Rene V.

Cornelis

Ad Swier  is ook bezig aan een nieuw boek "pikestreamers of the world"  geloof ik dat het gaat heten....

grt. Cornelis

wouter veuger

"world of pikeflies"

ik kan niet wachten ;D

JB

Quote from: jan114 on July 24, 2012, 22:01:40
mij bevalt het boek fly fishing for pike van david wolsoncroft dodds heel goed,makkelijk te lezen en goede bindpatronen

Gisteren besteld bij BOL  :) , eens kijken hoe hij mij bevalt.
Vooral benieuwd naar de bindpatronen  ::denken::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Woen