Raymond BEDANKT!

Started by Herman, March 02, 2013, 17:22:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Het zal misschien nog maar weinig mensen zijn opgevallen, maar helaas heeft Raymond het moderaten aan de wilgen gehangen.
Toen ik t las, dacht ik  ::wtf::
Ik wil bij deze hem bedanken voor zijn inbreng en geduld.
::goodjob::

Jammer dat je deze stap hebt genomen, maar gelet op t huidige klimaat kan ik het me voorstellen.
Als t zo door blijft gaan, hebben we geen moderraars meer... de grap is er ook voor mij behoorlijk af.
Wel blijven posten Raymond!

Ik spreek je snel, via phone; mail; PB of het liefst aan de waterkant!

Herman
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Beertje

Raymond,Dat vind ik erg jammer.Maar kan het me ook wel een beetje voorstellen.Je doet zo iets, omdat je je steentje bij wil dragen aan het zo goed mogelijk laten functioneren van het forum.Maar als de leden (sommige) die functie niet op juiste waarde weten te schatten,kan ik het me voorstellen dat je er klaar mee bent.Ik hoop wel dat je gewoon op het forum blijft,en ook gewoon blijft posten.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Plantje

Inderdaad: bedankt Raymond. Ik heb regelmatig een goede sparring-partner (bam! weer een woord voor de manager-bullshit-bingo!) aan je gehad.

Zeker blijven posten! En misschien zie je wel weer eens de gelegenheid dat je denkt: ik wil best weer moderator worden!

hilco

Quote from: Plantje on March 02, 2013, 19:19:39
Inderdaad: bedankt Raymond. Ik heb regelmatig een goede sparring-partner (bam! weer een woord voor de manager-bullshit-bingo!) aan je gehad.

Zeker blijven posten! En misschien zie je wel weer eens de gelegenheid dat je denkt: ik wil best weer moderator worden!

zijn er meer die dat doen ....... :P

Gerrit72



Hilco, topper, dat klinkt als muziek in m'n oren ;D

Raymond, ontzettend bedankt!
Alle respect voor je keuze
(Het was mij niet ontgaan :()
En idd, blijven posten!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jan Damman

Raymond,

Bedankt voor je bijdrage aan het forum!!!!
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Patrick(WF)

Bedankt Raymond.  ::goodjob::
Groet Patrick

Raymond

Mannen geen dank. Ben overigens al een tijdje geen moderator meer, heb daar mijn redenen voor en wil me daar verder ook niet over uitwijden. Zal me wel, nu ik geen mod meer ben, af en toe als een venijnige azijnpisser gaan gedragen maar daar heeft het betreffende 'lijdend voorwerp' dan ook om gevraagd. Ik houd nl. van enig fatsoen, maakt niet uit wie of wat je bent, waar je geboren bent, waar je woont en wat je doet.

Verder alweer veel te veel  ::blabla:: ..., ik heb gewoon heel veel zin om weer te gaan vissen! En dat vissen is ook de reden dat we lid zijn op dit forum, that's all...
::wtf::

HappyFisherman

Veel plezier met gewoon lekker vissen dan Raymond. Dank voor je inbreng.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Quote from: Raymond on March 03, 2013, 10:56:15
Zal me wel, nu ik geen mod meer ben, af en toe als een venijnige azijnpisser gaan gedragen maar daar heeft het betreffende 'lijdend voorwerp' dan ook om gevraagd. Ik houd nl. van enig fatsoen, maakt niet uit wie of wat je bent, waar je geboren bent, waar je woont en wat je doet.
Moeten we je extra in de gaten gaan houden Raymond?  ;) :-X

Geintje natuurlijk!

Raymond

Tuurlijk joh, je kent me, wolf in schaapskleren... ;)
::wtf::

Gert

Bedankt Raymond. Is niet altijd een dankbare taak geweest de laatste tijd, en je doet het nooit voor iedereen goed. Ik had ook wel eens een "dat zou ik anders hebben gedaan als ik Raymond was geweest" momentje, maar ik was dan ook geen mod. Wil ik ook niet, maar ook geen mot  ;).

Ga lekker vissen en blijf scherp!

Groet,
Gert

Rossie69

Vang Ze Ray.

kom maar op met die barbeel plaatjes van je.

ga je goed.

hendri

ja ja barbeelplaatjes!!! brrrrrr sexy kom maar op!

raymond bedankt voor je inzet en modder(gooien) ;)

lijdend voorwerp die er zelf om vragen !! haha mooi