Geplande voorjaarstrip???

Started by Troutbuster, January 23, 2013, 17:34:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Nu ons geliefde viswater binnen afzienbare tijd weer vloeibaar dreigt te worden, kunnen we langzaam aan weer gaan denken aan vissen en.....

Aan de eerste voorjaars trip!!!

Ik ga vanaf 9 april tot 15 april met een 6 koppig "zooitje ongeregeld" van Lure & Emerger, achter de zeeforel aan op Funen Denemarken ;D ;D
Voor mij de eerste keer, niet naar DK want daar was ik al eens zei het dat ik toen alleen op de rivier de Ribe heb gevist.

Zeeforel dus, en we hebben een huisje direct aan het strand (locatie weet ik nog niet exact, maar daar kom ik op terug!)

Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden, en tips&tricks zijn uiteraard van harte welkom voor een zeeforel "leek"  ;)

Kom maar op met die info, en laat tevens weten waar JIJ naar toegaat dit voorjaar!!

Alvast bedankt en de groeten

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Ik krijg bij de gedachte alleen al een lamme arm, maar we gaan het beleven Bert
Eens moet de eerste keer zijn niet??

Ik laat het gewoon over me heen komen en misschien is het eens maar nooit weer, maar wie weet....
doen "ze" het heel goed en ben ik "verkocht"

De tijd zal het leren

een weekje O.H'en met maten is ook wat waard natuurlijk! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Ik had m'n eerste Zalm van 73 cm in de Ribe (in 1996) 
Kicken natuurlijk, wist ik veel??

Uiteindelijk hadden het veel meer zalmen kunnen zijn maar "leek''  als ik was hè...... !!??

Toch ga ik er in de toekomst (God helpe mij ;)) er werk van maken want het MOET eens gebeuren!!

Tot die tijd, ga ik mij "pogen"te wagen aan de zeeforel!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Koen

Voorjaar zal gaat de Kyll worden, de vraag is alleen hoevaak en hoelang :P

Troutbuster

Hee Koentjeeeeeeee, gewoon veel en vaak man!!! ;)

Probeer ook eens het stuk Mahlberg, goede ervaringen mee, vooral eind mei ;)

Hotel Sonnenschein (aanradertjuuuuu), en doe Marcel Hut de groeten van de Trâhtbustâh, en van A{bra}ax{s} !!!  ;D ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Ron-O

Ik heb met mijn neef Bart een tripje op het program staan ook naar DK, mijn andere neef zijn broertje dus heeft er een huis aan het strand, vandaar mijn vraag op een ander topic, hoe er te vissen??, maar kreeg bijna geen reactie????
Geeft hellemaal niets. Het is in De Koge Bugt/ Vallensbaek, ik heb een 10FT/#5 en een 11FT/#6 dat is toch wel goed hoop ik?? Maar info is nog steeds welkom hoor.

Gr, Ron-O

Troutbuster

Als ik zo de berichten hoor van mijn Vismakkers Ron, dan is een #6 wel het minste (en "we" gaan voor de 11e keer!!)

Een #5 heb ik ook geopperd bij de "cracks" maar het is me streng af geraden!!

Dus.......

Gr

Jan
"Petri Heil"