Ronde Bleek

Started by drefter, March 30, 2011, 21:41:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Ben dus afgelopen Maandag naar de Rondebleek geweest allereerst het was super weer daar op ons vlotje heb van twaalf  tot een uur of half zeven gevist samen met mijn neef Jan had dus pas vis uitgezet dat was dus te zien aan de vis ik had er 5 en mijn neef 1 en een hele dikke verspeeld wat zijn die beesten toch slim als je ff niet oplet maar al met al weer een zeer geslaagde dag.






En als je dus een dikke er aan heb en niet oplet schaaf je je lijn door langs het vlotje !!!!!












                                       Allemaal uitzetters

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Nick

jammer van die joekel die je verspilt hebt,
maar zo te zien heb je ook een mooie sport aan die wat kleinere wat trouwens ook een mooie maat heeft.
mooie volgroeide vinnen.
helemaal top

hendri

je heb je dus lekker vermaakt martin, mooie vissen.
#8 wordt geadviseerd daar toch? 

drefter

Ik vis er altijd met een #6 nog nooit last gehad op het ovm vis ik ook altijd met de 6 gaat ook goed ook die iets grotere ging prima vorig jaar.

Gr Martin

hendri

ok, dat scheelt weer een hengel erbij halen. ;) :D

vliegvisgek

oh hendri denk jij zo dacht dat ik gek was maar goed  ::) :P :P
maar bij de way daar moet je echt eens heen gaan met de bb je weet niet wat je mee maakt ;) 8)

hendri

nee jeroen, was een grapje. ;D maar ik wil er ook wel heen, moet alleen ff tijd vinden.
en euh ik heb een hele fijne #7 dus die kan daar mooi zn best doen.

vliegvisgek

moet je zekers doen henk effe gek maken en gaan met die hap krijg je zekers geen spijt van want die vis is zo sterk daar niet normaal dus succes waneer je gaat ;D

peter

dan wille ikke ook mee ,Jeroen met zijn vieren is ook kicken HaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

nou mij hoef je niet gek te maken hoor.
knip met je oogjes en ben voor :)

alleen ff nu niet nog aub.

droge vlieg is ook mooi met die joekels vangen mei mag me ook wel is of juni.


peter

Komt goed ,hoop ik denk ik
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

ja ergens in mei die kant op! mooi met dikke meivliegen daaro, lijkt me wel super.

vliegvisgek

alleen vlot moet je reserveren bb mag je er vaak zo op zonder reserveren maar goed het is heeeeeel ver weg dus reserveren is altijd beter he en waneer jullie zouden gaan hoort we wel altijd gezellig zo,n dag ;)