MaximumCatch

Started by JurjenF, December 09, 2020, 19:34:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JurjenF

Dat merk zag ik voorbijkomen lop zowel de bekende express chinees als Amazon. Bij Ali zag ik ook een NL 'review' van 5 sterren. Misschien iemand van dit forum die zo'n hengel heeft aangeschaft? Lijkt mij wel een goeie koop eigenlijk: Predator of Premium #9 (allebei snelle hengels, de 1 wat lichter in gewicht) Wel veel porto maar onder de streep toch heel betaalbaar. Iemand ervaring hiermee? De hengels dan, niet Ali.... 8)
Fishing is cheaper than therapy

henkverhaar

Niet met de hengels. Wel met een line winder (in mijn geval voor zijden lijnen - om ze na het vissen te laten drogen, voor het vissen in te vetten, en eventueel in losse wikkelingen op te spoelen voor winteropslag), en een chest pack 'vergelijkbaar' met het San Juan pack van Fishpond.

De line winder is functioneel maar slordig gemaakt - dat is echter cosmetisch, en doet niet af aan de bruikbaarheid. Helaas kan ik dat niet zeggen van de chest pack - dat is wel een heel matig aftreksel van de Fishpond pack, zowel wat betreft materiaal als verwerking. Hij was wel heel goedkoop ;-) (de line winder niet, de prijs daarvan was redelijk marktconform)

Ik zou voor artikelen van MaximumCatch een gezonde dosis reserve betrachten...

Gerrit59

Geen ervaring met die hengels van Maximumcatch. Wel met een vliegenlijn van ze. Viste met iemand op de wintervoorn die een #3 lijn van ze had gekocht voor ik dacht 7 euro inclusief verzenden. Wierp perfect. Ik heb die ook aangeschaft en ook maar een #8 mee laten komen. Er zit al een welded loop aan. Niet te geloven voor dat geld. En ze werpen perfect.
Ik zag ze met Black Friday staaan voor 3,30 euro, maar dan zonder welded loop.

Chaisedieu

Laatst iets besteld. is nog niet binnen. ik heb de discountcode Brianflyf gebruiktv voor 20% korting. De moeite van het proberen waard

Gert

Ik heb een paar jaar geleden een #4 hengel bij Ali gekocht, weet niet zeker of dat een MaximumCatch is, maar dacht het wel. Was onder de 22 Euro en dus geen bijkomende kosten. Maar niet alle delen sluiten lekker op elkaar aan. Aan de ene kant: wat mag je verwachten voor die prijs? Maar aan de andere kant: waarom niet wat duurder maken en dan zorgen/controleren dat het wel past? Ik ga het niemand aanbevelen in ieder geval.
Maar een wat duurdere hengel van dat merk zou dus best goed kunnen zijn.

JurjenF

Uiteraard is alle waar naar zijn geld. Maar soms komt er iets tussendoor. Ik heb bv diverse 'goedkope' Shakespeare hengels en reels. Ik vind ze perfect. Alleen de #7 is wat te soepel voor grotere streamers. Vandaar dat ik wat strakkers zoek voor 'weinig'. Ik ga er toch eens één bestellen volgende maand. Zoals we in de Achterhoek zeggen "KWW" (kieke wat ut wordt)
Fishing is cheaper than therapy

sarca2

ik heb van deze chinezen o.a. een nano nymph hengel 10' #2 gekocht, die kostte me toen met de korting ongeveer 100 euro, prima hengel, goed afgewerkt, afgelopen zomer was dat de hengel waarmee ik het meest heb gevist, zou evengoed nog wel eens een hanak of zo willen proberen maar dat wordt met een #2 dan gelijk veel duurder. en een #7 hengel besteld, die is qua reelbevestiging wel wat kitsch maar verder ook goed afgewerkt. had het vrij snel in huis en was wel slim om de kortingscodes in de gaten te hebben scheelde 20% of meer en heb geen gedoe gehad met importkosten, dus ook niet voor wat boven de 22 euro was. ik zou zeggen geen topspul daar maar best ok.
::new::

JurjenF

Topspul....als het maar goed is. En ik 'moet' ook nog een 'karrevracht' aan bindspullen aanschaffen dus daar gaat ook nog wel geld naartoe. Maar zoals gezegd : ik ga 1 van de 2 genoemde volgend jaar aanschaffen. Ben benieuwd. Jammer dat ik geen 'echte' reviews kan vinden.
Fishing is cheaper than therapy