A&M # 2 - 10 ft - NANO NYMPH

Started by sarca2, June 16, 2020, 16:24:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sarca2

heeft of kent iemand hier deze #2 10 ft nymph hengel? is het wat?
ik vraag me vooral af of dit een echte #2 is of dat het eigenlijk een #3 is.
::new::

p.forel

#1
Ga je er naar toe en weeg je hem volgens de ccs methode weet je het zeker wat het precies is
Kan je verzekeren dat 90 % van de hengels niet het juiste aftma weer geven zowel naar boven als naar onder

sarca2

ja ik heb dat eens gedaan en dat is meest fundamentele manier maar hoopte op een iets gemakkelijke manier om het te weten te komen, liefst van iemand die ook weleens met een andere #2 heeft gevist, maar goed misschien zijn die er wel niet en moet ik maar gewoon gokken, A&M zit niet China maar evengoed best ver voor mij. ik zal hier dan wel vertellen of ie bevalt.
::new::

Raymond

Dit is waarschijnlijk een echte nimfhengel voor Europees Tsjechisch nimfen. Dus niet echt ontworpen om worpen te maken met een vliegenlijn. Deze stokken zwabberen nogal omdat er dus relatief zware nimfen mee worden geworpen met een nimfleader waarbij er geen vliegenlijn wordt gebruikt.

Een echte #2 is over het algemeen ook niet zo lang. Maar zoals Bert hierboven zegt, ga er heen en probeer het uit. En laat je voorlichten door de mannen van A&M, dan komt het wel goed.
::wtf::

sarca2

::new::