Hoe tuig ik mijn hengel goed op?

Started by Hans. K.man, January 23, 2012, 20:05:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Quote from: Hans. K.man on January 25, 2012, 16:59:53
Ik kan in principe wel maar mijn ouders willen niet te ver rijden (?????) Ben de hele zaterdagmiddag ook al met ze op pad dus vandaar.
Zou je mij kunnen vertellen waar dit moet gebeuren? Had je ook nog gedacht even te vissen of alleen werpen? Anders neem ik ook wat vliegen mee.

Hans
We moeten nog even een locatie afspreken, ik heb zondagmiddag een paar uurtjes tijd.
En wil voor deze keer wel naar Emmen of Coevorden komen. Kijken wat René zegt.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Inderk

Ik vind beide prima!
Beetje werpen en vissen!
Vraag blijft over WAAR??????? Roept u maar.
Maken we rest wel via de mail in orde.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hans. K.man


Voor mij maakt het niet zoveel uit, weet niet wat Marc prefereert maar als jullie
nog een mooi stekkie weten...             <    (geld natuurlijk alleen als je ook nog even wilt vissen ;D)

Inderk

Zullen we de locatiebepaling aan Marc dan overlaten?
(hoeven zijn ouders niet te rijden) Marc weet misschien wel een goede plek/stek
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Quote from: Inderk on January 25, 2012, 17:09:11
Ik ben zondag ook niet op de Baggel te vinden.

Maar het is toch wel gewoon geopend? Of bedoel je niet dat het gesloten is  ???
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hans. K.man

helemaal goed ;D

Wel mooi dat dat zo snel even word geregeld, wij zijn er echt mee geholpen!

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hans. K.man



Motte we effe wachte tot Marc online komt, kan hij een plek aangeven, misschien weet iemand anders nog een goede plek met open veld en mooi viswater?  Klein vraagje; waarom zou je met een beetverklikker vissen? Dat is toch exact hetzelfde als een dobber, en gebruik je zo'n beetverklikker alleen op nimfjes of ook op natte vliegen?

MarcV

Quote from: Hans. K.man on January 25, 2012, 18:48:26

Motte we effe wachte tot Marc online komt, kan hij een plek aangeven, misschien weet iemand anders nog een goede plek met open veld en mooi viswater?  Klein vraagje; waarom zou je met een beetverklikker vissen? Dat is toch exact hetzelfde als een dobber, en gebruik je zo'n beetverklikker alleen op nimfjes of ook op natte vliegen?

Heren! Ik lees ergens dat mijn ouders niet hoeven rijden? Haha, dat valt wel mee hoor. Heb mijn eigen auto en mijn eigen huis zo ongeveer gekocht :-). De locatie laat ik aan jullie over ;-) Wel super, super fijn dat iedereen zo positief is! :)

Hans. K.man


Oh sorry mijn fout, ik begreep dat je nog niet zo oud was. Misschien dat jullie dan eventueel richting coevorden een plekje kunnen bedenken, kan ik op de fiets komen ;D  Ja, iemand zeg het maar ik heb altijd in hetzelfde kanaal gevist en daar staat het vol met bomen. (waar nog wat oude lijnen van mij in hangen :-\ :) :-\)   anybody?

MarcV

Quote from: Hans. K.man on January 25, 2012, 19:52:28
Oh sorry mijn fout, ik begreep dat je nog niet zo oud was. Misschien dat jullie dan eventueel richting coevorden een plekje kunnen bedenken, kan ik op de fiets komen ;D  Ja, iemand zeg het maar ik heb altijd in hetzelfde kanaal gevist en daar staat het vol met bomen. (waar nog wat oude lijnen van mij in hangen :-\ :) :-\)   anybody?

Haha geeft toch niet! Ik vind het goed, als we maar veel leren werpen. En misschien wel gaan vissen, en wat vangen natuurlijk.

Hans. K.man


Oké, zegt het maar...           waar...     :) :) :)

MarcV

Quote from: Hans. K.man on January 25, 2012, 20:10:53
Oké, zegt het maar...           waar...     :) :) :)

Ik ben niet echt bekend in Coevorden..

Hans. K.man


Weet je dan een goede plek in Emmen?  ::bidden:: ;)   

MarcV

Quote from: Hans. K.man on January 25, 2012, 20:17:03
Weet je dan een goede plek in Emmen?  ::bidden:: ;)

Dan denk ik al gouw aan Oranje kanaal, of Bladderswijk.. Als we echt gaan vissen weet ik niet exact waar de vissen nu zitten. En anders zijn er ook genoeg stadswatertjes natuurlijk.

Hans. K.man


Ja best voor mij hoor. Oranje kanaal dan maar?

MarcV

Quote from: Hans. K.man on January 25, 2012, 20:26:07
Ja best voor mij hoor. Oranje kanaal dan maar?

Ik vind het goed, wachten op de reactie van de rest. Zal er wel vis zitten nu dan?

Hans. K.man


Ik stuur wel even PM naar Inderk  ???            Achteraf hadden we dit misschien ook beter via PM kunnen regelen maar goed.

Inderk

Ik heb een voorkeur voor Emmen. (is 20 minuten rijden)
Oranjekanaal dan maar? rond 13:30 (kan ik ook even twee hengels uitproberen die ik heb om even uit te proberen als vervanger voor het gesneuvelde #4 hengeltje van me)
Ter info: het gaat tussen een TFO Axiom 9ft #4 en een Loop xact 9 ft #4.
Het gaat in 1e instantie om jullie als ik niet aan uitproberen toe kom, dan doe ik dat we een andere keer.l
Mail maar even de exacte plek en misschien telefoonnummers?
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


MarcV

Quote from: Inderk on January 25, 2012, 20:49:24
Ik heb een voorkeur voor Emmen. (is 20 minuten rijden)
Oranjekanaal dan maar? rond 13:30 (kan ik ook even twee hengels uitproberen die ik heb om even uit te proberen als vervanger voor het gesneuvelde #4 hengeltje van me)
Ter info: het gaat tussen een TFO Axiom 9ft #4 en een Loop xact 9 ft #4.
Het gaat in 1e instantie om jullie als ik niet aan uitproberen toe kom, dan doe ik dat we een andere keer.l
Mail maar even de exacte plek en misschien telefoonnummers?

Ik weet de exacte plek niet, telefoonnummer stuur ik zo wel even over de PM :-)

Hans. K.man


Nou jij bent er het bekendst dus de eer is aan jou een mooi plekkie aan het kanaal uit te zoeken.

Ik hoor het wel via PM

Groet,
Hans

MarcV

Quote from: Hans. K.man on January 25, 2012, 21:38:16
Nou jij bent er het bekendst dus de eer is aan jou een mooi plekkie aan het kanaal uit te zoeken.

Ik hoor het wel via PM

Groet,
Hans

Nog even publiekelijk, bij westenesch moet het mooi wezen. Anders bij bladderswijk op die hoek, daar vlakbij wordt het water ook verwarmd en er moet veel baars zitten. Dit is bij oranjedorp.

weerwolf

laat even weten van waneer, waar en hoe laat. als ik kan kom ik ook nog ff.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Inderk

Quote from: weerwolf on January 25, 2012, 22:23:06
laat even weten van waneer, waar en hoe laat. als ik kan kom ik ook nog ff.
Gezellig!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hans. K.man