Welkom merijn1982

Started by Vliegvissers.nl Team, October 31, 2013, 09:37:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo merijn1982 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


merijn1982

Hallo mannen en vrouwen van het vliegvisforum! wil me bij deze even voorstellen ::new::

Ik ben Merijn, 31 jaar uit harderwijk. vis al mijn hele leven en sinds mijn 14e met de vlieg. vis af en toe een eens met een pennetje op karper maar liefst vis ik met de vlieg en dan wel op Forel. heb in het verleden wel gestreamerd op snoek en wel eens achter witvis aan gezeten maar vind dit toch wat minder spannend!

Ik moet zeggen dat ik een visser ben die met vlagen meer vis en dan weer minder.. de laatste jaren heeft het wat op een laag pitje gestaan maar wil het weer wat fanatieker oppakken :) ook het binden van me eigen vliegen ga ik weer oppakken zodra ik thuis de hobbykamer heb ingericht.

Heb al een hoop interessante discussies mogen lezen :P lijkt me een gezellig en leerzaam/ behulpzaam forum hier!!
Tight lines!!

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Thanks!

zal z.s.m. ook even een andere foto bij mijn profiel zetten. Had niets beters op  me gsm:-)
Tight lines!!

Gerrit72




Merijn  ::welkom::

Niks mis met je foto hoor  ;) Bij sommigen ligt vis meenemen wat gevoelig, maar wat mij betreft niks mis met een forelletje meenemen om voor de tweede keer te genieten van je mooie en lekkere vangst.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

haha ok, nou zal je zeggen: ik doe het puur voor de sport maar op veel water moeten ze mee he?! geef ze dan ook altijd maar weg aan kennisen of iemand aan de vijver :)
Tight lines!!

Jan Damman

Welkom hier op het forum Merijn ::welkom::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

merijn1982

Nog even een kleine toevoeging zoals gevraagd:-)

Ik heet Merijn de Bruijn woonachtig in harderwijk en 31 jaar oud. heb me aangemeld hier op het forum om zoveel mogelijk van elkaar te kunnen leren op vliegvisgebied. En natuurlijk om leuke verslagen te lezen van jullie vis avonturen!!
Tight lines!!

Hilco de Visser

ik kom vanmiddag even kennismaken  8)

Beertje

welkom Merijn. Veel plezier hier.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hilco de Visser

nou vissen kan ie wel hoor die Merijn :

aangenaam kennis te hebben gemaakt  ;D