Flyfever stopt ermee.

Started by Cornico, November 06, 2014, 00:21:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

Excuus dat de website gisterenavond plotseling uit de lucht ging. het was voor mij ook een onverwachte verrassing. Bij mijn weten was 13 december de afspraak zoals ook in het laatste artikeltje was vermeld. Ik weet niet wat er is fout gegaan -of ik heb iets verkeerd begrepen en foutief vermeld of de webhost is wat overenthousiast geweest- maar ik neem vanavond even contact op met mijn maatje Jelle.

Rena

Als er interesse is , kan ik de inhoud van flyfever integraal en belangenloos (..) plaatsen op mijn server.
Het zou zonde zijn als die mooie artikelen verdwijnen in de vergetelheid.

Plaats en bandbreedte genoeg  8)

TL Peter

Plantje

Kijk Peter, dat is denken in oplossingen!

Ik weet niet hoe de heren hier zelf tegenaan kijken, maar ik blijf vinden dat het jammer zou zijn om alles dan ook maar verloren te laten gaan!

edjuhhh

Ik als beginner kijk regel matig naar de patronen die erop staan, jammer dat ze weggaan.
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Team

Quote from: Rena on November 14, 2014, 12:36:21
Als er interesse is , kan ik de inhoud van flyfever integraal en belangenloos (..) plaatsen op mijn server.
Het zou zonde zijn als die mooie artikelen verdwijnen in de vergetelheid.

Plaats en bandbreedte genoeg  8)

TL Peter

Top Peter, ik kook nog een keer voor je ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

HappyFisherman

En ik mis het ook gewoon nog echt op mijn dagelijkse rondje op het web, voelt een beetje ontheemd :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rena

Quote from: Team on November 14, 2014, 22:16:24
Top Peter, ik kook nog een keer voor je ;D ;D

Graag, dat sla ik niet af :D

Troutbuster

Begrijp ik!!! ::bbq:: ::bbq:: ::bbq:: ::bbq:: ::bbq:: ::bbq:: ::bbq:: ::bbq::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Team

Je ziet, eten en vissen  verbroederd , oh ja niet vergeten, drinken ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Rena

Jupp, een vis dag is niet compleet zonder eten en drinken 8)

Heintje Davids

Quote from: HappyFisherman on November 20, 2014, 09:30:54
En ik mis het ook gewoon nog echt op mijn dagelijkse rondje op het web, voelt een beetje ontheemd :)
Gek genoeg, ik ook Bram  :'(

Hilco de Visser

dagelijkse rondje gaat eerdaags ook niet meer langs prikbord ( niet dat ik daar ooit kwam maar een aantal wel )

HappyFisherman

Idd 'een aantal' (en nu een plaatje van een duim van Facebook)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Ja joh? Stopt het prikbord ermee? Dat had toch qua lay out samen met Netscape een langzame dood moeten sterven?

Hilco de Visser

het prikbord draaide onder sanoma startpagina , die heeft de layout heel ingrijpend veranderd en daar snappen die oude vliegvissers helemaal niks van , dus einde verhaal ...........

open staan voor verandering is nou eenmaal niet de sterkste kant van de vliegvissers................

BV

Neen Hilco, verandering en modernisering is niet de doodsteek van het prikbord. Ook in de oude layout waren er veel dagen zonder activiteit... Het zijn de posters die iets levend houden. Als de sfeer en swing er uit is zal ider medium uit doven...   Ook FB....

FSCHAMP

 ::agree:: BV en dit is met alles zo.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Jammer dat flyfever stopt, al kan ik het wel begrijpen. Nog meer jammer dat het al uit de lucht is, had nog graag wat Scandinavië reis info binnengehaald
Makers van de site toch bedankt voor de tijd en energie die jullie er in hebben gestoken
Groet, Arie

Gert

Quote from: Hilco de Visser on November 21, 2014, 21:07:21
dagelijkse rondje gaat eerdaags ook niet meer langs prikbord ( niet dat ik daar ooit kwam maar een aantal wel )

En op de mannen-met-hele-grote-handen website (waar alles in het Engels moet) gebeurt ook niks nieuws meer volgens mij...


Plantje

Ik zie nog steeds kansen voor vliegvissers.nl Was iets met het glas halfvol....