Vliegvissers.nl prive berichten spamfilter

Started by Mike, April 08, 2013, 09:59:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Hallo forumleden,

Middels deze post wil ik even aandacht vragen voor het volgende...

Met enige regelmaat leeg ik mijn spam inbox die mijn gmail account apart gooit.

Ik kom hier ook zeer regelmatig prive berichten in tegen van personen op dit forum.
Als ik reply krijg ik ook vaak geen antwoord meer. Dat kan natuurlijk zijn omdat het dan vaak al lang geleden is maar ik kan mij ook zo voorstellen dat de berichten bij anderen ook tussen de spam terecht komen.

Site beheerders, ik plaats deze topic ff hier omdat volgens mij de meeste mensen naar dit stukje forum kijken.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Raymond

Volgens mij had je die toch gewoon in dit forumonderdeel moeten plaatsen: HelpDesk, Polls & Enquetes

Of een pm moeten sturen naar de beheerders...
::wtf::

HappyFisherman

Mike,

Reageren op een PM via je mail kan niet, want die komt bij de admin in de mailbox.

Groet Bram
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Ik denk dat hij bedoelt dat zijn piveberichtjes bij anderen (waarschijnlijk) ook in de spam terecht komen....

Dat is inderdaad een probleem van Google mail, die vangt vaakberichten in de spam box.


(topic verplaatst)

Mike

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on April 08, 2013, 17:13:02
Ik denk dat hij bedoelt dat zijn piveberichtjes bij anderen (waarschijnlijk) ook in de spam terecht komen....

Dat is inderdaad een probleem van Google mail, die vangt vaakberichten in de spam box.


(topic verplaatst)

Dat is idd wat ik bedoel.
Nou is mn topic hiereen verplaatst en ik ben bang dat hier dus amper gekeken wordt.

Hoe dan ook, 

Wilco, ik weet niet of je de intermediate glaslijn nog wil hebben maar ik heb m hier dus nog.
Destijds kwam ik je vraag tegen in mn spam, ik heb je geantwoord maar nooit meer iets gehoord.

Drefter, het lifevest heb ik evt ook nog, het is splinternieuw en nog nooit gebruikt.
Ik heb het alleen uit de verpakking gehaald en zag dat ie voor mij te klein is.

Ik heb je een prive mail teruggestuurd met mijn mail adres erin zodat je mij kan mailen en ik evt kan replyen met foto's.

Gr, Mike

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER