ervaring met Forellenpark de Haere ?

Started by Mr. Tinus, April 01, 2011, 19:23:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

corkster


Sieger

Quote from: corkster on April 08, 2011, 19:49:46
sieger ik heb een winston vapor een #3 voor het kleine werk en in mei ga ik naar vielzalm de ardennen daar ga ik hem zeker proberen

Mooie hengel man... ben zelf nogal weg van Winston en vind ze erg lekker werpen (en vissen natuurlijk... )

Als je foto's wilt plaatsen moet je ze eerst ergens op een website zetten... bv. Photobucket... vandaar kun je dan een directe link plaatsen.. (net als op het oude forum...  :D )


Sieger


corkster

#28


dit is hem

en nog een

vliegvisgek


corkster


vliegvisgek

oh kun je daar wel mee over weg dan een 3tje zoja knap hoor en mooi stokkie trouwens vervanger voor de accent de vapor of dat niet  ;)

corkster

#32
Quote from: Sieger on April 08, 2011, 19:56:33
Mooie hengel man... ben zelf nogal weg van Winston en vind ze erg lekker werpen (en vissen natuurlijk... )

Als je foto's wilt plaatsen moet je ze eerst ergens op een website zetten... bv. Photobucket... vandaar kun je dan een directe link plaatsen.. (net als op het oude forum...  :D )

hey sieger  bedank voor de tip en ik vind winston ook hele fijne hengels ik heb nou een ascent en vapor en in mei of junikomt er nog een bij een passport of een vls of ik ga voor een classic gvx even kijken wat het lekkerst werpt daar gaat het teminsten om

corkster

#33
nee dat wordt de passport of de VLS of de GVX kijken wat lekkerder werpt

zeker kan ik er mee overweg ik heb voor de actie dt lijn erop gezet

vliegvisgek

weet nog wel een nieuwstaat verkerende loomis voor je cork

corkster

weet ik die is van jack gooit goed maar 10voeter is net te lang ik wou hem in het begin wel maar toch bedacht

Sieger

Ik heb heel goede berichten gehoord over de Passport... Voor het geld een super-hengel....

En de GVX komt ook erg goed uit de "testen"...

De Passport en VSL worden in China gebouwd (met specificaties van Winston) maar hebben wel het Winston-gevoel. De GVX en de BIIIX worden in America zelf gebouwd (zijn ook gelijk een heel stuk duurder...)

Ik zou zeker de Passport goed proberen... (waar ga je dat doen?)


Sieger

corkster

Quote from: Sieger on April 08, 2011, 21:30:40
Ik heb heel goede berichten gehoord over de Passport... Voor het geld een super-hengel....

En de GVX komt ook erg goed uit de "testen"...

De Passport en VSL worden in China gebouwd (met specificaties van Winston) maar hebben wel het Winston-gevoel. De GVX en de BIIIX worden in America zelf gebouwd (zijn ook gelijk een heel stuk duurder...)

Ik zou zeker de Passport goed proberen... (waar ga je dat doen?)

bij de winkel ga ik hem proberen mijn vaste zaak zit in bussum exclusive fishing word er goed geholpen komt mijn vapor ook vandaan ik heb geinformeerd en de passport komt samen met de VLS mei of juni binnen dus nog even wachten maar het is wel moeilijk hoor hahaha

vliegvisgek

en nee was jack zijn hengel ik heb hem geruild met een 10voets sage maar goed kan er altijd nog inruilen of verkopen  eet geen brood cork ;)

Rossie69

nu ik zo rond heb geneust vindt ik de loomis toch een lompe zware hengel.
hoe zijn jullie bevindingen hier van ?

ik ben dan een dsje gewent.

of heb ik nu zulke dikke spierballen of niet :)

Sieger



Sieger

corkster

die g.loomis die te koop is bij jeroen is een streamdance een 10fter echt een ram hengel voor lange afstanden maar ik moet wel zeggen je moet de juiste lijn combenatie hebben anders werp hij stroever om het maar zo te zeggen  :)

vliegvisgek

Quote from: Rossie69 on April 08, 2011, 23:55:42
nu ik zo rond heb geneust vindt ik de loomis toch een lompe zware hengel.
hoe zijn jullie bevindingen hier van ?

ik ben dan een dsje gewent.

of heb ik nu zulke dikke spierballen of niet :)

voelt inderdaad wel wat zwaarder aan henk maar dat doet een 10 voeter al gauw ach het is wel een echte ramstok aftma 6 en gooit net geen halve kippen weg en spierballen hebben wij toch wel henk ook jij ;)

vliegvisgek

voelt inderdaad wel wat zwaarder aan henk maar dat doet een 10 voeter al gauw ach het is wel een echte ramstok aftma 6 en gooit net geen halve kippen weg en spierballen hebben wij toch wel henk ook jij

vliegvisgek

de paspoort koop je op ebay al voor 200 dollar nu bestellen morgen in huis  ;D

corkster

Quote from: Sieger on April 08, 2011, 23:58:11
Laat maar weten wat je ervan vind als je wilt... ben benieuwd....
ik zou het laten weten
en ook welke ik genomen heb

corkster

jeroen de prijs is overal een beetje het zelfde en ik kan mijn oude hengels om het zo te zeggen inruilen bij exclusive fishing en ik kan hem testen bij ebey is het nog maar afwacht of het naar je verwachting is 8)

vliegvisgek

daar heb je gelijk in en de garantie is ook top daar hoor ik al van medre pino kocht een greys bij hem via internet volgende dag al in huis ;)

Mr. Tinus

ik was dit topic een beetje uit het oog verloren....
en zo te zien jullie het onderwerp ook   ;D

Het is op zich wel mooi ruim opgezet, maar niet echt mijn type vijver.
Beetje kaal allemaal, en het vissen tja... het help niet echt als ze 10 meter verder aan het straten zijn en je de trillingen door de grond heen voelt.

we waren met 3 man, 1 verse nieuwe vliegvisser..... die heeft gelukkig een mooie forel weten te verschalken...  de bijenlarve visser had er 2 ...
en ik..... daar wil ik het niet over hebben  :o

volgende keer maar weer eens een andere put uitproberen.

vliegvisgek

die trillingen maakt helemaal niks uit forel is geen karper he en nogmaals het grootste probleem daar is weinig mensen op vijver 4(18,50) en te kleine forel 300 grams) mmm aalschovers maaltje) maar voor de rest was het echter wel een favo van ons maar goed kom er eerdaags nog wel een keer want het kan toch niet slecht blijfen daar met de vlieg en de vakantie gasten komt er ook weer aan met de mooi weer vissers nou dan moet je er altijd wel 5 of 10 kunnen vangen daar :P