vastknopen .

Started by tomvliet, June 12, 2014, 18:04:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tomvliet

ik wil zelf is een streamer knopen .
maar ik heb dan een vraag op het einde zie ik mensen hun streamer vastknopen met de hand .
hoe doe ik dit heeft iemand uitleg of een filmpje hierover .
alvast bedankt.

Rena

Hei Tomvliet,

Dat heet een whipfinish, als je hierop zoekt vind je zeker voldoende info.

Succes,
TL Peter

Gerrit59

Tomvliet,

Je kunt ook het voorste deel van een balpen gebruiken, een paar slagen bindgaren als een paalsteek op de pen aanbrengen, het puntje vervolgens tegen/over het haakoog leggen  en de slagen tot slot over het haakoog schuiven. Aantrekken en het is gezekerd.
Maar wat Peter al zegt: een whipfinisher is het aangewezen instrument.

Sieger



Sieger

Th vd Poll


Th vd Poll

Ik zie dat Sieger gelijktijdig gepost heeft.
Nou kan het niet meer fout  ;)

Sieger



Sieger

tomvliet

bedankt  ;).
ik had hier wat flash liggen en wat veren en nog zo een beesie en een grote streamer haak.
en ik dacht ik ga er zelf een knopen .
maar ik had geen idee hoe het moest om af te knopen nu wel bedankt mannen ::goodjob::.
nu nog een vraag mannen ik heb geen binddraad en zo een houdertje voor de binddraad enige alternatieve.
alvast bedankt .

Erwin

#8
http://youtu.be/5l803fAkumg

Je kunt zo'n binddraadhoudertje, ook wel bobbin genoemd, zelf maken. Maar als ik jou was zou ik toch wat geld besteden aan een leuk bindsetje. Tenminste als je hiermee door wilt gaan. Heb je echt plezier van.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

gijsie20

Nu ben ik toch benieuwd wat je gaat binden  ;) Je hebt beessies, maar geen bindspullen...je wilt gaan vissen in de Ardennen..maar geen idee waar mee en hoe? Misschien een tip om eens een keer bij een vliegvis club in je omgeving wat info op te doen?

Gr