big mama pike!

Started by wouter veuger, February 16, 2013, 17:03:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

vandaag stond een dagje streameren op de planning met frank, die niet alleen in dezelfde plaats bleek te wonen als ik,maar hemelsbreed wonen we zelfs meer 500 meter bij elkaar vandaan!,toch waren we elkaar nog nooit tegengekomen,vandaag dus afgesproken om samen eens een lijntje nat te maken.

ik was iets eerder begonnen,en had al bij de tweede worp een snoekje van 65 cm op een zelfgeknupte stremer,een lekker begin!
frank was inmiddels ook gearriveerd,en samen visten we behoorlijk wat sloten af tussen het ijs door,allen zonder resultaat.

toch stonden we lekker te zwiepen,en vrolijk fietsten we naar de volgende stek,een mooie brede sloot,in verbinding met een grote plas.
ook hier geen actie,tot ik bij een mooie brug kwam,de eerste 2 worpen geen teken van leven,maar de derde worp zwiepte ik de eigenbouw bucktail strak langs de brug en na 2 keer strippen zag ik uit de diepte een trage welling,maar voelde niets.

ik liet de streamer een paar seconden stilvallen (zinken) en bij de eerste strip:
KLABAM! zo wat een beuk op de streamer zeg,de #9 ging meteen hoepel rond,en ik had meteen in de gaten dat dit een hele dikke snoek was....,frank stond 40 meter verderop achter een paar bomen,maar kon de kolken horen,en kwam ook aangerend!

in het heldere water kwam de snoek dichterbij,HOLY FUCK WAT EEN KALF dacht ik bij mijzelf,en stond echt met knikkende knietjes te drillen nu,gelukkig zat de streamer goed verankerd in de onderkaak.

na een paar minuten kon ik haar met de kieuwgreep landen,gelukkig was frank erbij en kon die mooie fotos schieten,90 % van de tijd vis ik alleen,en zijn het fotos van de snoek in het gras.maar met deze vis wilde ik echt wel op de plaat!

een dik PR!


ja,daar gaat wel een streamertje in!

die smile gaat er voorlopig niet meer vanaf,dat kan ik je verzekeren!

frank,was gezellig,en nogmaals dank voor de mooie platen!

ik geniet nog even verder!


Koen

holy shit wat een lekker snoekkie is dat zeg! lekker hoor  :)

erikdenoorman

mooi gaaf exemplaar!

erik

marc

zo op de valreep een mooie snoek vangen,dat geeft ge burger moed .
op naar het volgende bakbeest :)
grt marc

TuynmanM

mooi hoor zo´n bakbeest van snoek ::goodjob:: ::goodjob::

Peter G


GuusGeluk

Super zeg... Boeyakasha!!! Mooie foto's ook...

Rossie69

Wouter mooie plaat man.

snoekbeest is erg gaaf.

gefeliciteerd.

geniet ze van weekend.

Marksman


Rossie69

Wouter heb je ook een foto van je snoek met meetlint ???

Reelslip

Kanonne wat een bakbeest dit. Van harte

Henkie

Wat 'n bak, man! Lekker bezig zo.  :)

Zeenimf

Wat een beest ::top::hoor!!!!

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Nigel

Ik zou m nog wel wat groter schatten als een meter moet ik zeggen. Maar dat komt vast door die gruwelijk kop van em ::goodjob::.

Als je dan ook nog iemand bij hebt terwijl je normaal alleen vist. Dan weet je dat het je gegund is.

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

R.S.N Flyfisher

Zo mooie snoek hoor! Gefeliciteerd!

jelle

mooie snoek hoor ik ben eigenlijk best jaloers ::goodjob::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

harlin

Quote from: Rossie69 on February 16, 2013, 18:15:36
Wouter heb je ook een foto van je snoek met meetlint ???

Dat hoeft toch niet? Dit is mooier om te zien.  ;D
Maar mis wel de vermelding van de lengte. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

MartinT

Wow, wat een prachtige snoek Wouter ::klappen::
Mooie foto's ook.


Youri


Bekeerling

Mooie foto's en prachtige snoek! Gefeliciteerd!

Plantje


Canadian_Streamdance

Dikke Bak man! nice!! die zul je niet snel vergeten!  8)

wouter veuger

Quote from: harlin on February 16, 2013, 20:26:17
Dat hoeft toch niet? Dit is mooier om te zien.  ;D
Maar mis wel de vermelding van de lengte. ;)

ik heb geen foto van de snoek met meetlint,wellicht bedoel je voor de gouden streamer competitie?
ach ik hoef niets te winnen ermee.

ik ben echt superblij dat ik zo een krokodil heb mogen vangen,en dan ook nog aan de vliegenlat op een eigenbouw streamer,bij zo een vis zijn de cijfertjes voor mij totaal ondergeschikt aan de schoonheid van het beest.

allen zeer bedankt voor de leuke reacties!

Rick

Good angling, kerel.. ::duim::  Echt een geweldige vis..
Was wel effe slikken toen je 'm voor het eerst zag...?