"snellere"hengel bij wind

Started by wim, May 10, 2014, 15:39:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fairplay

Omdat niemand het hier voor Wim opneemt en ik niet helemaal de "stronteigenwijs" kan plaatsen.
Er zijn er hier misschien ook een paar die erg "hautain" reageren als hun "advies" niet meteen wordt opgevolgd.   Op die manier zullen er niet veel aspiranten blijven hangen, als ze eens wedervraag durven stellen   ::geweld::

Plantje

Nou ja... er is volgens mij niet echt discussie geweest over wat hier redelijk was. Volgens mij is er ook niemand aangevallen. Tenslotte is er door Wim niet aangegeven dat hij dit niet door de beugel vond kunnen en dat hij daarom zijn account zou opzeggen.

Als het gebeurde voor hem reden is geweest om het bijltje er bij neer te gooien heeft hij in ieder geval de moderators geen kans gegeven om het vlot te trekken.

HappyFisherman

Die stronteigenwijs was niet negatief bedoeld. Lekker zelf uitzoeken hoe en wat jij het leukste vindt of het beste voor jou werkt vind ik het grootste deel van de lol. Je moet er alleen wel stronteigenwijs voor zijn om het vol te houden...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Zo heb ik het ook opgevat, maar misschien Wim niet. Had ie naar kunnen vragen.

fairplay

Jammer dat ik man en paard moet noemen en dat je het niet zelf aanvoelt.
Happies z'n stronteigenwijs, kan leuk en positief bedoelt zijn maar de knipoog ontbrak. Komt dus  verkeerd bij Wim over, gezien z'n reactie. Daar wordt die dan vervolgens op aangevallen, door een vriendje van Happy, dat die lange tenen heeft.
En Hilco gaat met z'n: "ik zou vooraf om advies hebben gevraagd  belerend te werk". Lekker gevoel voor een nieuweling.
Wim zien jullie niet meer terug, denk ik zo.




Plantje

Ik denk dat Wim zich al ooit eerder aangemeld had en al een keer vertrokken was

weerwolf

wat een geneuzel zeg...........lijkt startpagina wel  ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Troutbuster

#32
Pfffffffffffffff........... :( :( :( :( :(

Hebben "we" het nog steeds over een snelle hengel bij harde wind??

In dat geval zeg ik ja, dat is beter mits je de werptechniek goed beheerst (ik niet hoor!) ;) ;)

Ik las iets over horizontaal werpen, "onder de wind door" doe ik ook en het werkt mits de ruimte het toelaat (op de Wranghe niet!)

Ergo, veel wind is altijd klote en als het zo is, "so be it" en "adapt to the situation" zeg ik maar!

Alle andere "geneuzel" Pffffffffffffffff.......... :( :( :( :( :(

Gr

Jan
"Petri Heil"


MarcelN

Quote from: Plantje on May 12, 2014, 17:49:34
Ik denk dat Wim zich al ooit eerder aangemeld had en al een keer vertrokken was
Oooh dan moet we dus bidden dat die het nu begrijpt ;)

Plantje

Quote from: MarcelN on May 12, 2014, 18:56:49
Oooh dan moet we dus bidden dat die het nu begrijpt ;)
Jij snapt 'm...

Maar ik ben even in overleg met Wilco. Topic starter is weg, er wordt al lang niet meer on topic gereageerd (maak ik me ook schuldig aan), dus even zien wat we er mee doen.

Hilco de Visser

Je moet gewoon niet iets kopen en dan hier gaan vragen of het wel een slimme koop was.

En als hier dan gezegd wordt dat het niet slim was moet je niet gaan tegen sputteren .

dat is niet belerend dat is gewoon irritant.

en als je dan weggaat , heb ik daar  geen moeite mee .


sexyloops

#36
zware hengels dikke lijnen veel weerstand lichte hengels dunne lijnen minder weerstand   
vrachtwagen of Ferrari welke zou makelijker tegen wind komen  ::wtf:: nu wordt het moeilijk??????

Heintje Davids

Quote from: Hilco de Visser on May 12, 2014, 20:35:23
Je moet gewoon niet iets kopen en dan hier gaan vragen of het wel een slimme koop was.

En als hier dan gezegd wordt dat het niet slim was moet je niet gaan tegen sputteren .

dat is niet belerend dat is gewoon irritant.

en als je dan weggaat , heb ik daar  geen moeite mee .

Laten we het niet groter maken dan het is. De ene wil graag iets weten en de ander zoekt slechts bevestiging. Op zich niets mis mee en als je al echt zou vinden dat iemand heel eigenwijs is, dan geef je toch geen antwoord!
Daarbij komt dat zijn reden van vertrek slechts gissen is en zolang hij zelf niets meldt zal het onduidelijk blijven. Allemaal volwassen mensen... zou het lekker laten voor wat het is.

Hilco de Visser

dan doen we dat  ::agree::

fairplay

 ::agree::

reageerde wat te .... 


MarcelN

Quote from: Plantje on May 12, 2014, 19:03:34
Jij snapt 'm...
Nee dat is hem niet, die heeft andere hengels en is sinds die ellende met de Maya's nergens meer gesignaleerd. :)