A&M lijnen Gewicht tov aftma-klasse

Started by BV, December 04, 2012, 11:19:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marc

op een bobbeltje meer of minder zal het niet aankomen,aan die prijzen kan men nu eenmaal niet 100% perfectie verwachten .
Mocht er ooit een lijntje mee strekken en er is voor mij niks verkeerd mee,lekker soepel.
Iedere visser een andere hengel zeg maar,wat op de ene hengel perfect past gaat daarom nog niet altijd met evenveel gemak met een andere hengel.
Wat Bert en Rob ook al aangaven is hier zeker niet vreemd aan ,vele hengels staat niet eens de juiste #klasse op en dan die lijnen met een (iets ????) zwaardere head. dan is het hek helemaal van den dam toch.
zelf heb ik meerdere lijnen van allerhande merken,de meeste zijn zwaarder dan het doet vermoeden . op mijn #7 vision gooit een rio outbond#5 veel beter dan de zelfde #7 lijn . zo zie je maar dat ook de grotere merken best wel durven.Die 7 lijn is echt een #9 (18gr belly)
Flauw dat ze dan gaan schermen met staat op verpakking (iets zwaardere belly)Kunnen of willen ze uit gemakszucht geen korrecte lijnklasse handhaven  ????
Kan me dus best voorstellen dat wie nieuw is met vliegvissen dat die mensen door de bomen het bos niet meer zien .
Fabrikant maakt het ook moeilijk ,ze geven gewicht van een lijn dikwijls over de eerste 30 voet,we gooien toch allemaaal met de volledige belly of zijn er mensen die van een nieuwe lijn een stuk gaan afknippen ?????????
weeg eens de volledige belly en ga vergelijken wat voor lijnklasse je echt in de hand hebt
Met een redelijke techniek gooit een juiste gewichtsklasse van lijn altijd het prettigst,wat ook het merk moge zijn  :-X
grt marc

R.S.N Flyfisher

Beste Jan,

Een bevriende vliegvisser van het forum maakte er ons vanavond op attent dat het ging over onze lijnen,we hebben net even gekeken

Zou je de DT lijn waar je niet tevreden over bent aan ons op kunnen sturen,dan kunnen wij dit ook zien

We zeggen eerlijk dat we niet elke lijn nakijken en uit de verpakking halen,daar is op dit moment helaas geen tijd voor omdat we A&M gewoon naast onze normale banen doen

De volgende keer mag je ons hier gewoon over inlichten hoor dan kunnen wij ook actie ondernemen ,de lijn gaat dan gewoon terug naar de producent ervan

Wij willen graag dat het goed is en mocht er een probleem zijn met de lijn dan hadden we dat graag persoonlijk van je gehoord maar zo kan het ook

We hebben de afgelopen 1,5 jaar dat we bezig zijn duizenden lijnen verkocht en gelukkig maar hebben we er maar een aantal teruggehad dat duidelijk te maken had met een productiefout en dit wordt dan keurig door ons opgelost

We zien de lijn graag verschijnen

We nemen aan dat je geen nieuwe wil

Met vriendelijke groet

Arjan en Manfred  http://www.amfishingtackle.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Manfred,

Ja idd, er is een topic actief over de A&M lijnen.
Ik heb voor een tijdje terug de DT4F lijn van jullie besteld.

Heb nu met een paar lijnen kunnen werpen (Cordland en Sage) en kwam tot de conclusie dat ze anders van structuur zijn, veel gladder.
Of het nu ligt aan een fabrieksfout of niet, ik deel alleen mijn ervaring over de lijn die ik van jullie gekregen heb.

Heb er niet bij stil gestaan om de lijn terug te sturen naar jullie, omdat de prijs zo laag is om er niet over te gaan bakkeleien. En er van uitging dat het ligt/lag aan prijsverhouding ten opzichte van kwaliteit.
Misschien wel zo verstandig om in vervolg de lijn van te voren te checken.

Ik wi jullie heus niet aanvallen op deze manier, want ik heb voor de rest veel lof over jullie snelle service/materiaal. Geef alleen m'n mening over mijn ervaring met de lijn.

Zal de lijn naar jullie toesturen, kunnen jullie zelf een oordeel geven over de lijn.
Ik hoef geen nieuwe lijn te hebben hoor, vis nu met een ander merk lijn.

Mvg,

Jan

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Jan,

Fijn dat je een bericht terug stuurt,denk dat er een slechte serie heeft tussengezeten

Persoonlijk vis ik met mijn # 3lijn al 2,5 jaar en doet het nog steeds wonderbaar goed en is superglad

Maar we gaan hier eens goed op letten want dit kan uiteraard niet dat de ene lijn wel goed is en de andere niet

Mooi dat je de lijn wilt terugsturen en dat je wel tevreden bent over andere producten en diensten van ons

Succes met vliegvissen en binden ! en graag tot een volgende keer

Vriendelijke groet,

Arjan en Manfred  http://www.amfishingtackle.com

Troutbuster

Kijk!!!

Goedkope lijnen of niet
Kwaliteit, goed of slecht

De Service van A&M is in ieder geval GOUD, laat daar geen misverstand over bestaan! ::goodjob::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Dat is altijd interessant Robbie!!

Ik heb een 9 ft #2 dus een 8 ft 6 zal niet veel verschillen maar toch!! ;)

Als het water weer vloeibaar is, graag!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Bekeerling

Mee eens dat hun service goed is! En heb ook een lijn van a&m en die is zo glad als maar kan.
Ook een 3tje hengel van hen met bijpassende reel , heerlijk setje, nou nog drogevliegen weer en ik kan weer heerlijk vissen.
Zei net een man die ik regelmatig bij het guppy tegen kom "geen visweer nou he?" mijn antwoord, "nee daar is het water wat te hard voor nu" hij "oh"  ::denken:: Heb zo het idee dat de term hard water buiten dit forum niet gek veel gebruikt wordt  ;D

Ron-O

De  Service van A&M is inderdaad goud, zelf ondervonden, waren er maar meer die zo met hun klanten om gaan.

Gr, Ron-O 8)

Erwin

Inderdaad! Zulke service is onbetaalbaar. Ik vind de feedback van hun echt grandioos. Als ik aan een nieuwe lijn toe ben weet ik het wel.
::goodjob::
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Arno


weerwolf

Ik heb in dit topic geklaagd over bobbeltjes op de lijn..........had ik niet moeten doen. Waarom? ik had hun eerst de mond moeten gunnen. Nu kreeg ik (terecht) een tik over de vingers dat ik dit eerst bij hun had moeten melden. Gevolg is dat ik Manfred heb gebeld dat dit niet zo bedoeld was en een heel leuk gesprek met hem had.
Nu willen ze de lijn omruilen maar daar was het mij niet om te doen. Maar nu komt wel weer hun, zoals hierboven genoemde service, goed uit de bus.


Zo blijkt maar dat er ook ondernemers zijn die goed met klachten omgaan, en als ik de hele topic zo terug lees denkt (bijna) iedereen zo over hun service.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

GuusGeluk

Echt super van a&m...... Als ik binnenkort wat nodig heb, bestel ik het bij hun......moet zeggen dat hun producten bijzonder goed(koop)geprijsd zijn...

Erwin

Quote from: weerwolf on January 22, 2013, 23:29:11
Ik heb in dit topic geklaagd over bobbeltjes op de lijn..........had ik niet moeten doen. Waarom? ik had hun eerst de mond moeten gunnen. Nu kreeg ik (terecht) een tik over de vingers dat ik dit eerst bij hun had moeten melden. Gevolg is dat ik Manfred heb gebeld dat dit niet zo bedoeld was en een heel leuk gesprek met hem had.
Nu willen ze de lijn omruilen maar daar was het mij niet om te doen. Maar nu komt wel weer hun, zoals hierboven genoemde service, goed uit de bus.


Zo blijkt maar dat er ook ondernemers zijn die goed met klachten omgaan, en als ik de hele topic zo terug lees denkt (bijna) iedereen zo over hun service.

Natuurlijk mag je best klagen over bobbeltjes in een lijn. Daar is dit forum juist voor vind ik. Misschien waren er wel meer mensen met dat probleem.
Tja en dat een winkelier dan meeleest en het zo voorbeeldig oppakt is alleen maar mooi.
Dit forum is er voor om ervaringen te delen en daardoor weet ik nu bij wie ik moet zijn voor een lijn ;) Zo zie je maar waar het goed voor is.
Thanx!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

weerwolf

Manfred??? manfred wie? ??? Wie is manfred??? ???
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hilco

Alice , Alice........who the fuck is Alice ?

Manfred is de M uit A&M fishtackle.

R.S.N Flyfisher

Jep A&M, Arjan & Manfred.

Idd zeer goeie service en klantvriendelijk!
Wil nog zeggen dat ik met de rest van mijn fishgear uitermate tevreden ben.
TFFR #3, SL #3, gunsmoke reels (nu alweer 3 stuks, 2/3, 3/4, 5/6) en m'n DC 7/8 reel.

weerwolf

Quote from: weerwolf on January 23, 2013, 01:17:28
Manfred??? manfred wie? ??? Wie is manfred??? ???

hmmmm, in mijn hoofd was het wel grappig


Rob toch jammer voorm manfred dat jullie dezelfde achternaam hebben!! ;D   

zou deze wel gesnapt worden?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

devliegvisser

Ik heb een aantal lijnen van A&M vorig jaar geprobeerd en ben er heel tevreden mee. werpen en vissen uistekend
Gr uit een donker Hamburg
Devliegvisser