Forel in het Geestmerambacht

Started by TuynmanM, February 14, 2013, 16:51:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TuynmanM

Vandaag zijn er ongeveer 1000 forellen uigezet in het Geestmerambacht :)
een verslagje is te vinden op de site van de Poldervlieg(http://www.depoldervlieg.nl)

gr
Marco

Zeenimf

Ben zeer benieuwd of dat wat gaat worden .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Marksman

Volgende week maar eens even kijken daar.

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

jelle

is er trouwens ook een meeneem verbod,
want duizend forellen ben je anders zo kwijt
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Marksman

Ik neem nooit vis mee, en die forel moet ik eerst nog maar eens zien te vangen. Aardige plas water ligt er daar.

TuynmanM

ik heb gelezen dat er 1 vis mag worden meegenomen,maar als ik er 1 vang gaat de vis weer terug het water in

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

TuynmanM

ik ben ook erg benieuwd of het wat gaat worden,ik heb volgende week donderdag een atv dag dus als het weer het toelaat ga ik even vissen daar,met 5 minuten ben ik er dus dat is wel lekker

W3stland

Dat is nogal een plas water.. Die duizend forellen kan je zomaar voorlopig niet meer terug zien..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

jelle

Het OVM is groter en daar worden de forellen ook gevangen ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

wouter veuger

opzich een interessant project,het is de bedoeling om komende 3 jaar regenboog/bruine forel uit te zetten.

ik heb alleen in de wandelgangen vernomen dat er de laatste jaren errg veel oost europeanen vissen op geestemerambacht,die catch &cook doen ipv catch&release.

hopelijk gaan ze daar ook wat strenger op controleren/tegen op treden ,anders is het rap gedaan met de forelletjes denk ik >:(

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens