Onderhoud reel

Started by FrancoisCKX, December 24, 2015, 17:57:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Quote from: FrancoisCKX on December 28, 2015, 19:55:26
Allemaal grootspraak hoor Gerrit, ik drink weinig, die zes flessen single malt zou ik de rest van m'n leven mee doen en ik wil (gezond en wel) 88 worden. Ken je nachaan...

Je bent toch wel een vliegvisser he??? ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

wh82

Quote from: FrancoisCKX on December 28, 2015, 15:49:29
Ik heb het even nagekeken en in zo'n flesje zit 1/2 fl.oz, dat is voor jou en mij 15 ml. Dan wordt dat dus voor een fles van 0,75 liter €247,50. Daar koop ik wel 6 flessen single malt voor. En die drink ik dan toch echt liever.
The Macallan 18 is toch echt nog duurder per fles.. ;)

FrancoisCKX


Quote from: wh82 on December 28, 2015, 20:33:46
The Macallan 18 is toch echt nog duurder per fles.. ;)

Jah, er zal vast nog duurdere foezel te vinden zijn. Maar om daar nou je reel mee te smeren...

Gerrit59

Quote from: FrancoisCKX on December 28, 2015, 19:55:26
Allemaal grootspraak hoor Gerrit, ik drink weinig, die zes flessen single malt zou ik de rest van m'n leven mee doen en ik wil (gezond en wel) 88 worden. Ken je nachaan...

Oh......
maar voor een goed begrip: je moet je medicijnen trouw nemen, ik drink ook gezond.... :) :) :) :) :)

Gerrit

wh82

Quote from: FrancoisCKX on December 28, 2015, 20:49:23
Jah, er zal vast nog duurdere foezel te vinden zijn. Maar om daar nou je reel mee te smeren...
Keel smeren daarentegen.... :D

Heb trouwens zojuist mijn reel eens schoongemaakt en gesmeerd. Heb gewoon olie van mijn molen gebruikt (shimano) had nog een paar flesjes liggen en t smeert prima.

JB

#30
Quote from: henkverhaar on December 28, 2015, 08:00:53
. Dat van Cyclon. Dit bijvoorbeeld: http://www.cyclon.nl/?m1=2&m2=9&m3=13&m4=34&lang_id=1

Dit lijkt me een goed smeermiddeltje, las dat één van de eigenschappen "Heeft een zeer goede waterbestendigheid voor zowel zoet als zout water" is.
Straks even bestellen maar  :D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)