Ben ik nu werkelijk de enige :)

Started by Henry, June 15, 2011, 22:12:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

Op slechts een minuut of 10 van huis.



Kan er echt geen genoeg van krijgen.



Nog een om het af te leren.



Helaas is de telefoon niet zo vreselijk snel.  op nog geen 10 meter van mij, vloog er een buizerd op, had het hele vogeltje nog niet opgemerkt doordat ikd ruk doende was met het bekijken van al het andere moois.

Maar mensen het valt me op dat buitenlucht in combinatie met vliegvissen knap vermoeiend is. Ben helemaal opgebrand na 4 uurtjes vissen.
Wat kleine voorn was mijn deel vandaag , maar alles was beter dan afgelopen zondag , toen het heel schraal was kwa de vangst in deze polder..

Ohja Bas dat bruggetje waar wij stonden. Daar hadden ze net het stuk van bosbeheer keurig gemaaid dus je kon nu eigenlijk overal vissen.

Hilco

Quote from: Henry on June 15, 2011, 22:12:10

Maar mensen het valt me op dat buitenlucht in combinatie met vliegvissen knap vermoeiend is. Ben helemaal opgebrand na 4 uurtjes vissen.

Dus dat ligt niet aan mij ................... na de tour de ov3 ( en dan ben ik nog niet eens gebeleven tot het einde ) kon ik bijna niet wakker blijven in de auto terug naar Utrecht.

Boven dien is het vele gewandel en gewapper ook nog eens lichamelijk erg vermoeiend.

Maar wat een prachtig viswater !!

Henry

Quote from: Hilco on June 15, 2011, 22:19:42


Maar wat een prachtig viswater !!

Ik woon hier schitterend Hilco en heb de mazzel dat de Goudse vis vereniging een samenwerkings verband heeft met een uit stolwijk en met de groote haagse. Hierdoor is het aantal kilometers water gigantisch groot.
Deze polder waar de foto's gemaakt zijn is op ongeveer 10 a 15 minuten lopen hier vandaan. nou ondertussen nog een lijntje strekken
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk niete cht bijdehand geweest ben de afgelopen tijd :s. Er is namelijk een stuk :) van staatsbosbeheer geworden en hierdoor loop ik het zeker in 10 minuten aan.
Hoe dom kan je wezen :D

A{b}r{a}xa{s}

pfff...had je niet een week later kunnen plannen Henry ?
had wat draadtrekken voorkomen :)

Henry

Ja zal het de volgende keer ff aan ze vragen, maar het is hooitijd ofzo voor de boerkes .was wel een stuk makkelijker lopen en klooien vandaag.

christianvt

Prachtwater Henry! ::duim::

Maar ik mag ook niet klagen.. ::fluiten::