laden van de topics

Started by Rossie69, January 08, 2011, 11:51:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

Hebben jullie ook last van dat de velden zeer langzaam laden ?

of zou dit aan mn pctje liggen ????

A{b}r{a}xa{s}

Eergisteren avond was het forum traag (de website trouwens ook).
Gister overdag werd het nog gekker, lag het forum een deel van de dag uit de lucht.
In de avond werd het (langzaamaan) weer beter.
Vergeleken met gisteren is het vandaag weer een stuk beter,
maar zo nu en dan hapert het nog wat inderdaad.
Een en ander had (heeft ?) te maken met technische problemen bij de servers van One.com (de hoster).
Ik verwacht dat de situatie steeds stabieler wordt.
Dat het kan blijkt wel uit het 'verleden' want de website heeft al ruim 3 jaar zonder noemenswaardige problemen gedraaid.

A{b}r{a}xa{s}

Er waren (gisteren in ieder geval) ook storingen bij een aantal grote internetaanbieders.

Rossie69

klopt donderdag lag alles eruit hier,4 auto,s van de bam waren tot laat in de avond aan het sleutelen.
kpn lag er hier ook uit,en dat met glasvezel :)

A{b}r{a}xa{s}

Gelukkig gaat het nu weer veel beter :)

Rossie69

ja kan buienradar temiste zien hahaha

Gewo

Ik had gisteren ook veel problemen met het laden of op de site komen. Vandaag gaat het iig een stuk sneller.

harlin

Hier varieert het nogal, soms wordt je er niet goed van.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

had net een reactie geplaatst op latex maar uh hij geeft het mooi niet in zag ik net.


Hendrik

 :o Het gaat inderdaad moeilijk bladeren op het forum,
gisteren kon ik met moeite inloggen vandaag duurt het een paar minuten of tien keer klikken om uit te loggen  ;D

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on January 08, 2011, 12:00:59
Een en ander had (heeft ?) te maken met technische problemen bij de servers van One.com (de hoster).
Ik verwacht dat de situatie steeds stabieler wordt.
Zo niet???
Weer alles over zetten op een andere server? ::badgrin::
Hoop dat het snel over is, best een beetje irri. :)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

daar wil ik niet aan denken Harry :)

A{b}r{a}xa{s}

Net een kwartiertje met de helpdesk in de UK zitten kletsen..... sommige servers hebben nog steeds last van instabiliteit.  :(
Er is nu in ieder geval ook een ticket aangemaakt zodat de techneuten ook specifiek naar 'ons probleem' gaan kijken.

peter

Ik wil het oude forum terug daaar ging alles tenminste veel sneller HaHa

Het gaat hier met een slakke gang .poeh
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

er wordt (druk) aan gewerkt, deze email kreeg ik een minuutje of 10 geleden binnen...en het is nodig, want alles is nu weer errugggg traag

Added 9 januari 2011 1:33 Hi, I have escalated the issue to the concerned department, we will get back to you the soonest time possible. Should you have anymore inquiries please do not hesitate to contact us thru our 24/7 online chat or email us. 
Best Regards

SUPPORT
----------------------------------
One.com

Rossie69

zelfs als we een reply willen geven dan laad zeer langzaam.
links onderin items downloaden,dat duurdt of vertraagd de boel.

nou kijk vannavond maar weer is ga wel met mn blog bezig

Rossie69

nu krijg ik dit zelfs voor mn neus gegooid

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request

A{b}r{a}xa{s}

het schommelt ...ene moment gaat het (bijna) goed, andere moment weer even niet....*baal baal*

Rossie69

Ja jij ook al Klaas :)

dat dacht ik ook al.
bas kan dr nu toch niks aan doen,maar wilde het wel ff laten weten.

hopen dat het morgen beter gaat.


Sieger

Ach jongens... kom je ook weer eens aan andere dingen toe... Zelf in Engeland is het weekend, dus voor de komende week zal er wel niet veel veranderen denk ik...  ;D


Sieger

maurice

hij is nu ook weer zeer traag.

ga maar weer verder kijken naar Wolfie die zijn pijlen aan het gooien is.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

hoe is het vandaag geweest met de snelheid ?

A{b}r{a}xa{s}

hmz..geloof dat ik al een idee heb...eerste 2-3 minuten dat ik online was ging het goed, maar merk nu alweer de nodige vertraging :(

harlin

En nu zit er nog maar een man of 10 op. ???
Tijdens het plaatsen gaat het ook (regelmatig) traag,
zeker als er ook net een paar anderen in de zelfde topic zitten lijkt het wel .
Gisteavond zou ik wat plaatsen, rammel de rammel en het was over.
Even later zit je er weer op, zie je dat er in de tussentijd wel wat geplaatst is.
Het is net of het soms te druk is.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

10 of 20 man is niets ....als het zou gebeuren met 500man tegelijk online dan zou ik zenuwachtig worden :)
maar hetzelfde gebeurd ook op de website op het .nl domein en dan hoeft er alleen een kleine, simpele html pagina geladen te worden en daar heeft tie soms al moeite mee.

ben ondertussen de Nederlandse Helpdesk van One al op geweest en die geven (samengevat) het volgende antwoord : er zijn nog altijd een aantal onstabiele servers, de reden daarvoor is nog niet gevonden, oplossen van het probleem heeft hoogste prioriteit.

...dus ga ik zo ook nog even buurten in de Engelse helpdesk ;)