'Meelezen' : wel of niet voor iedereen ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, June 29, 2012, 10:51:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Meelezen moet mogelijk zijn voor iedereen, ook voor gasten of wanneer iemand niet ingelogd is.

Ja, iedereen moet alles kunnen lezen
28 (56%)
Nee, alleen wanneer je ingelogd bent moet je alles kunnen lezen
22 (44%)

Total Members Voted: 50

Bone F


Rossie69

vindt wel,dat het een kleine moeite is, om je aan te melden,of in te loggen.
wat je daarna doet ieder voor zich.
Lurkers hebben we hier zat.

en uh ik woon in NEDERland .

zuid/oost

Henk

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Cornico on June 29, 2012, 22:37:00
Maak een nieuw topic en vraag het ze zelf. :P
Als je die vraag uitdagend genoeg maakt zullen ze zich wellicht registreren en een antwoord geven. ;)
Aan mij is het niet om hun redenen, die ik wel ken, hier te openbaren.  :-X
Als ze willen blijven lurken, moeten ze dat lekker doen. Of ze nou gerenommeerd zijn of niet, voor mij zijn ze gelijk aan 'niet-gerenommeerde' vliegvissers. :)
Zouden we 'echte cracks' binnen willen halen dan waren we waarschijnlijk beter een Engelstalig forum begonnen.
(zou dit voldoende uitdagend zijn ? ;) ;) )

Plantje

Ik word altijd helemaal kriegel als ik ergens naar op zoek ben, ik vind een forum waar meer informatie te vinden is en ik moet me registreren om het te kunnen lezen!
Aan de andere kant: als het een open forum is en ik heb iets aan de bijdragen gehad neem ik vaak ook even de moeite om te registreren en dat te laten weten. Vaak heb ik dan wel vaker wat aan dergelijke fora.

Laten we het hier gewoon lekker open, niet elitair houden. Hoe belangrijk kun je jezelf vinden? En inderdaad: als je stekinformatie niet vrij wil geven moet je daar bij het posten rekening mee houden! Bindfilmpjes enz is toch juist leuk om met veel mensen te delen?

jelle

wij hebben meelezen op een ander forum ook bemoeilijkt.
het was de bedoeling om meer geregistreerde lezers te krijgen

dat forum licht nu op zijn gat ;)

laat mensen gewoon kennis vergaren op hum manier en praters zijn er altijd wel weer tussen
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

bij

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on June 29, 2012, 10:51:00
Zelf ben ik een voorstander van een forum waarop zoveel mogelijk iedereen kan meelezen.
Om berichten te kunnen plaatsen is registratie wel verplicht, om te voorkomen dat we veel spam-berichten krijgen van 'ongenode gasten'.

Aan de andere kant krijg ik zo nu en dan de vraag of bepaalde topics niet voor ongeregistreerde gasten onzichtbaar kunnen blijven, bv. omdat er informatie over stekken in staat. Dat zou dan automatisch inhouden dat geregistreerde gebruikers wél moeten inloggen omdat ze die topics/postings anders ook niet kunnen lezen.
(Het afschermen kan echter niet per topic ingesteld worden, zo'n instelling geldt dan voor een heel forum, bv. "Nederland".)



Bas,

ik vind dat het forum voor iedereen leesbaar moet zijn. Ik kan mij voorstellen dat je de hotspots niet met vissers buiten het forum wilt delen. Het is dan mogelijk zoals je zelf aangeeft hier een apart forum voor aan te maken. Ik heb voor gestemd.

Erwin

Ik ben lid geworden van dit forum juist omdat ik hier veel informatie kon vinden over mijn nieuwe hobby. Dit forum sprak mij hierdoor zo enorm aan dat ik mij vervolgens aangemeld heb. Ik heb dus VOOR gestemd.

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

A{b}r{a}xa{s}

Er komen al enkele dagen geen nieuwe stemmen meer bij en de stemkeuze is ook duidelijk.
Het blijft daarom gewoon mogelijk mee te lezen, of te wel er verandert niets aan de 'openbaarheid van het forum'.

Plantje

Grappig, dat dit tegelijk speelt met de politieke discussie over de Wet Openbaarheid Bestuur :)